השתלמות כוננים 2004. מי שלא בא הפסיד!
הייתי בשבוע שעבר בהשתלמות הכוננים בניר עציון,
חברים, אין לי מילים, היה נפלא, היה גדול, היה מחכים מאד.
דחסו בנו המון חומר, וחומר מעניין מאד בנושא 'קרדיולוגיה'.
החל בהולכה חשמלית של הלב, אינטובציה, הכרת הלייפאק 12 ועוד, בקיצור עבודת הנט"ן/אט"ן.
החומר הועבר באופן מקצועי ביותר ע"י פרמדיקים מהמדרגה הראשונה שמד"א יכול לתת.
לא חסכו בשום דבר, חוברות הסבר והדרכה, שקפים ערוכים בטוב טעם, ציוד אלקטרוני ומחשבים כדי להקרין הכל באופן מקצועי.
בתחנות העבודה גם כן לא חסכו בציוד, ציוד ע"ר בשפע, ע"מ שכל כונן יוכל להתאמן כראוי.
זה המקום להוקיר את כל האנשים היקרים העושים ימים כלילות ע"מ להוציא את ההשתלמות אל הפועל, על הצד הטוב ביותר.
ה"ה:
מר יוחנן גור, יו"ר ועד הפועל.
אלי יפה, מתאם פעולות התנדבות.
ישראל פישר, מחלקת מתנדבים.
דובי מייזל, אחראי כוננים ארצי.
אוריאל מלסטר, עוזר אחראי כוננים ארצי.
צביקה קליין, (למפרע התברר שבלעדיו לא זז כלום).
לפארמדיק ה'ענק' אייל זהבי, רכז הדרכת כוננים. (אייל, כל מה שיאמר עליך רק ימעיט מערכך).
למדריך הקשוח אך הרהוט ביותר, חגי בצר.
לטל בר-גיל (אני מקווה שאני לא טועה) על שנגעה בלבנו:-).
ולאחרון חביב, הפארמדיק הותיק מאד יגאל אביעד, שמשום מה העביר לנו הרצאה אחת בלבד. יגאל אוהבים אותך.
בסיום ההשתלמות הוענקה למסיימים תעודה על השתתפות וסיום, כמו"כ כל כונן קיבל ספר 'לגעת בחיים'.
ואת החשוב מכל חייבים לציין,
היה אוכל נהדר ובשפע רב.
תודה רבה לכם אתם שם למעלה.
בברכה
כונן 333
 |
|
|