בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רק רציתי לשאול....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/6/2004 18:20 לינק ישיר 
רק רציתי לשאול....

האם מנהל המשנה "דוקי 55" זה מכוון כקונפליקט לירושלים ???



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/6/2004 13:26 לינק ישיר 

כנראה שלא.....
אבל......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2004 23:31 לינק ישיר 

ידוע ש"הצלה"בני ברק וגוש דן
חושבים רק על הצלה חיים ממש.
ולא חושבים ח"ו על עקיצות ומלחמות.
פשוט מנהל המשנה קוראים לו דוד (דוקי)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2004 23:01 לינק ישיר 

חן חן על שינוי השם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רק רציתי לשאול....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext