|
|
| נשלח ב-10/6/2004 03:22 |
|
| |
די ירושלימער פלאקאטן האבן א חן וואס די אמעריקאנע געפאטשקעטע גרעפיק צעטלאך האבן דאס נישט. נישט אזוי?
תוקן על ידי - אינגערמאן - 10/06/2004 3:25:28
|
|
|
|
| נשלח ב-10/6/2004 04:32 |
|
| |
מיר זעט אויס אז קלעצקין האט געטוישט דעם פאנט און עס האט נישט דעם אמאליגער ירושלימער חן
הגם וואס עס איז נאך אסאך בטעמטער פון א מחאה אין דער איד אדער בלאט
|
|
|
|
|
| נשלח ב-10/6/2004 11:30 |
|
| |
און טאקע טאקע טאקע, טאקע טאקע טאקע...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|