לעדכונים רבים בפורום זה מצורפות תמונות מהשטח. מישהו יודע אם האם יש מישהו/מספר אנשים שמצלמים באופן קבוע, שאליהם ניתן לפנות בבקשת רשות להשתמש בחומר?
את התמונות מצלמים צלמי עיתונות, ידידים,מתנדבים ועוברי אורח , תלוי בסוג המקרה, במצב הנפגעים, ביכולת ובפרטים רבים נוספים. לפני שלוקחים מהפורום תמונות לעיתונים/מקורות אחרים יש צורך לבקש רשות מההוא שהביא את התמונות