יש לאדמו"ר מרחמסטריווקא זצ"ל גם בן הגר ברצות הברית . איה הוא יושב שבעה?
זה שגר בארה"ב (קראון הייטס) ישב שבעה בארץ. תוקן על ידי - jewboy - 22/06/2004 2:23:51
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=1&topic_id=975418
ג'ובוי , אתה בטוח שהרבי מרחמסטריבקה בתמונה שהבאת, יושב שבעה ? זה לא נראה שהוא יושב נמוך .
מתפעל, אויך דער טיש איז נידעריג. די קענסט עס אויסמעסטען לויט די הויכקייט פון די מענטש וואס שטייט דערנעבען. אויב עס וואלט געווען א געהעריגע טיש וואלט ער געדארפט צו זיין זייער הויעך.
ואיך זה? תראה איך הבדל בין הסרט'ר ורחמסטריווקא