| נשלח ב-14/6/2004 22:27 |
|
| |
יום של ת.ד. קשות מאוד ברחבי הארץ !!
ברחבי הארץ ,ארעו היום תאונות דרכים קשות מאוד .
ירושלים : בשכונת פסגת זאב ,(רח' ונטורה) נפגע ילד בן 10 הולך רגל , מרכב שחלף בכביש .
הילד נפגע קשה מאוד ,ופונה ע"י מד"א כשהוא מונשם ,להדסה עי"כ .
תל אביב : הולכת רגל בת 45 , נהרגה מפגיעת משאית .
צוות מד"א שהגיע למקום ,קבע את מותה .
בת ים : אשה שהלכה על המדרכה ,נפגעה קשה מאוטובוס מפרקי ,
פונתה ע"י מד"א לביה"ח וולפסון .
רמת הגולן : תשעה תלמידי ישיבה מירושלים , נפצעו בת.ד. בדרום רמת הגולן סמוך לנחל היהודיה ,המיניבוס שבו נסעו ירד לשוליים והתהפך לתוך תעלה .
בין הפצועים ,אחד במצב אנוש ,שפונה ע"י מסוק לביה"ח רמב"ם , ואחד קשה ועוד פצועים במצב בינוני וקל ,פונו לביה"ח פוריה בצפת .
מושב בית הגדי : (ליד נתיבות) , אדם נהרג בת.ד. !
אין לי כרגע פרטים נוספים ,על נסיבות התאונה !!
בתקוה להחלמה מהירה לפצועים , ותנחומים למשפחות ההרוגים !!
תוקן על ידי - מתנדב31 - 14/06/2004 22:32:01
תוקן על ידי - מתנדב31 - 14/06/2004 22:35:42
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2004 22:53 |
|
| |
למה אין "הצלה" בתל אביב?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2004 23:35 |
|
| |
יש ועוד איך
יש לך כוננים לתפארת
סטיבן , רוסט , אחי , ועוד... חברים יקרים שאת שמם איני זוכר כרגע
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2004 23:35 |
|
| |
א. עדכון לתאונה בבית הגדי : מדובר באדם בן 60 הולך רגל ,שנפגע מרכב עם ארגז פתוח , ובעל הרכב אכן הרגיש שפגע במשהו תוך כדי נסיעתו ,ועצר את הרכב וירד לבדוק במה פגע ,אך לא ראה כלום , וכשהגיע לביתו סיפר את זה לאחיו ,ויחד יצאו לבדוק את הרכב , ולתדהמתם גילו את הגופה ,בתוך הארגז !!
ב. בנוגע להצלה בתל אביב , אכן מתכננים לפתוח שם בקרוב סניף של הצלה , ויש כבר קבוצה של חסידי גור תושבי ת"א ,שמעונינים להצטרף !!
|
|
|
|
| נשלח ב-15/6/2004 15:02 |
|
| |
גם בחורים יכולים להתנדב או רק נשואים?
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2004 14:52 |
|
| |
אם יעשו קורס משותף של הצלה בת"א וזה יהיה גם לבחורים אז תכתבו פה בפורום בבקשה.
|
|
|
|
|