טרגדיה בתל אביב
כלב האמסטף נשך – בת ה-4 מתה
טרגדיה בתל-אביב: כלב האמסטף המשפחתי התנפל על הילדה, נשך אותה בצווארה - והרג אותה לנגד עיניה הנדהמות של אמה. ח"כ סער מתכוון לקדם הצעת חוק, שתאסור על החזקת אמסטף
טרגדיה בתל-אביב: ילדה בת 4 מתה היום מנשיכה של כלב אמסטף בבית משפחתה בשכונת שפירא.
מחקירה ראשונה של האירוע עולה שהילדה ננשכה בביתה, לנגד עיניהן של אמה וקרובת משפחה נוספת. אב המשפחה לא היה בבית בשעת האירוע. כמו כן עולה שהכלב תפס בילדה באזור הפנים והצוואר וקרע את אבי העורקים וצווארה.
"כשהגענו למקום הבחנו בקרעים חמורים באזור הצוואר והראש שנגרמו כתוצאה מסגירת לסתות של הכלב על הילדה", סיפר ל-NRG מעריב נדב, פרמדיק שהגיע למקום. "ניסינו לעשות החייאה. לצערנו, הקרעים באבי העורקים היו גדולים מדי ולא הצלחנו. רופא שהגיע למקום קבע את מותה".
פקחים של עיריית תל-אביב הגיעו הערב לבית המשפחה כדי לבצע הסגרה של הכלב התוקף. כמו כן נשקלת אפשרות להרדים את הכלב.
גם חוקרים של המשטרה הגיעו לדירה כדי לאסוף ראיות. האם נלקחה לחקירה.
רק לפני כחודש הותקף ילד בן 8 על ידי כלב אמסטף בשכונת רמת ישראל בתל-אביב. הכלב נשך אותו בפניו, בחזה ובמותן ופצע אותו באורח בינוני.
 |
|
|