בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לטכנאי רפואת החירום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/6/2004 11:46 לינק ישיר 
לטכנאי רפואת החירום


החוק השלם (נוסח משולב 2004) לטכנאי רפואת חרום:

1. סימני עור מספרים הכל.
2. מי שבאמת חולה לא מקלל.
3. אויר נכנס ויוצא, דם מסתובב סביב סביב, כל שינוי במצב זה הוא רע בהכרח.
4. אם הפלת את התינוק... תרים אותו!
5. אם כשדיברת עם החולה או עם המנהל והרגשת טוב שאמרת משהו, זה היה הדבר הרע ביותר שיכולת לומר.
6. כל דימום מפסיק...לבסוף.
7. כל אחד ימות לא משנה מה תעשה.
8. אם הילד לא בוכה תתחיל לפחד.
9. תמיד תפעל לפי הנהלים (אך היה חכם לשכוח אותם לעתים)
10.אם מישהו מת מחומ"ר חומ"ס, התחשמלות או שאר סכנות בזירת הטיפול, כדאי שיהיה זה החולה ולא אתה.
11.תמיד יהיו בעיות.
12. טפשות לא ניתן לרפא.
13. אם זה רטוב, דביק ולא שלך...אל תיגע בזה!
14. לכל מקרה חירום שלושה שלבים: פאניקה, חרדה וחרטה.
15. חומרת הפציעה היא ביחס ישר לקושי בנגישות ולמשקלו של החולה.
16. אף פעם אל תאמין שהניידת, ארגז התרופות ותיק האמבו מזוודים למרות הצהרות הצוות שהחלפת במשמרת.
17. אם אין לך את זה אל תתיאש, תתרגל, תאלתר, תתגבר (ואז תקרא לאמבולנס נוסף).
18.אין דבר כזה מקרה רע, יש מקרה שלא הלך לפי התכנון שלך.
19. אם אין שיכורים בתאונה אחרי חצות, תמשיך לחפש, מישהו ככל הנראה חסר.
20. זה שאתה פאראנואיד לא אומר שהמנהל לא באמת ממתין לך מעבר לפינה.
21. אם אתה בספק, בצע החייאה.

ושני חוקים נוספים, הראשון לתורני המוקד:
הניחו תמיד שמי שנמצא בשטח הוא אידיוט עד אשר מעשיהם מוכיחים את הנחתכם.
השני לאנשי השטח:
הניחו תמיד שמי שיושב במוקד הוא אידיוט עד אשר מעשיו מוכיחים את הנחתכם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2004 14:57 לינק ישיר 

האמת היא שלמרות שכנראה הקטע מתורגם (למרות שאין קרדיט) הרבה יותר קצר לאמר "חובש" מאשר טכנאי רפואת חירום

נ.ב. הקטע ממש מצחיק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לטכנאי רפואת החירום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext