כל הכבוד על התמונות היפהפיות .
אתה מדהים למען החיים, איזו מסירות לדאוג להעלאת כל תמונה למרות שזה סיוט .
אתה גדול..
אני בטוח ששאר הצופים והגולשים מעריכים את העבודה שלך רק שאין להם כח כבר לכתוב כל פעם תודה...איזה יופי..
חבר'ה תפרגנו אולי קצת פה ושם לבנאדם ? אחלה עבודה למען החיים הזה.!!
|