ע"ז אמרו חכמים "טוב שההגה בידיים של אגד"
למען, מתי צולמה התמונה הזו ומהי?
טוב שההגה בידיים של דן זה לא אגד יום שישי לפני שנה לערך רחוב משה דיין בתל אביב ללא נפגעים !
אם אני לא טועה זה היה ברמת גן ולא בת"א.
תמונה חמודה
קו 67 ברמת גן.