בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אוטובוס דחף אוטו שדחף אוטו שדחף אוטו שדח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/6/2004 04:04 לינק ישיר 
אוטובוס דחף אוטו שדחף אוטו שדחף אוטו שדח
מצורף קובץ

ע"ז אמרו חכמים "טוב שההגה בידיים של אגד"




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-25/6/2004 15:19 לינק ישיר 

למען, מתי צולמה התמונה הזו ומהי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2004 18:11 לינק ישיר 

טוב שההגה בידיים של דן
זה לא אגד
יום שישי לפני שנה לערך
רחוב משה דיין בתל אביב
ללא נפגעים !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2004 21:53 לינק ישיר 

אם אני לא טועה זה היה ברמת גן ולא בת"א.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2004 22:37 לינק ישיר 

תמונה חמודה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2004 01:27 לינק ישיר 

קו 67 ברמת גן.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אוטובוס דחף אוטו שדחף אוטו שדחף אוטו שדח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext