בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"אדם בתוך שלולית של דם".........

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/6/2004 16:24 לינק ישיר 
"אדם בתוך שלולית של דם".........

אתמול בלילה התקבלה קריאה בשעה 1:00 לערך על אדם שוכב ברחוב שטראוס בירושלים בתוך שלולית של דם.

כוננים רבים מהאזור זרמו למקום ולחרדתם הבחינו באדם כבן 40 שהתאבד ע"י הצמדת אקדח לרקתו...

אמבולנס מד"א כשנהגו אשר ברגמן וצוות מתנדבי מד"א- הצלה יענקי גולדהבר ועוד, הגיעו למקום.

צוות נט"ן בראשות ד"ר ג'ייק קבע מוות .

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 24/06/2004 16:36:58



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "אדם בתוך שלולית של דם".........
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext