בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כונני רובע ביצעו החייאה בבחור שטבע במקוה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/6/2004 19:08 לינק ישיר 
כונני רובע ביצעו החייאה בבחור שטבע במקוה

טבע במקווה

מצבו של בחור הישיבה שטבע אתמול במקווה עדיין קשה. הערכה: ניסה לטבול 310 טבילות כמנהג המקובלים

אבישי בן חיים 24/6/2004 15:32


מצבו של בחור הישיבה שטבע אתמול במקווה עדיין קשה, כך נמסר הבוקר מבית החולים "הדסה". מקרה הטביעה הקשה והנדיר אירע אתמול בבוקר במקווה הגברים ברחוב "העומר" ברובע היהודי בירושלים.

תלמיד ישיבה בעיר העתיקה בירושלים, שטבל במקווה, טבע ואושפז במצב קשה. הצעיר שנכנס לטבול, נמצא כשראשו בתוך המים, הוא נמשה מהמקווה על ידי שני טובלים אחרים. כוננים של מד"א בעיר העתיקה הגיעו תוך דקות ספורות וביצעו בו החייאה והוא הובהל כשהוא מונשם עם דופק לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קשה. במועצה הדתית בירושלים העריכו על פי העדויות שאספו כי הטביעה במקווה שעומקו המירבי כמטר אחד וארבעים סנטימטר נבעה מהעובדה שהצעיר ניסה לטבול ש"י טבילות כמנהג המקובלים והגיע לאפיסת כוחות.

בכיר במועצה הדתית אמר: "לטבול 310 טבילות כמו המקובלים שיש להם כוח רוחני גדול וגם כושר גופני מעולה זה קשה מאד. זה כאילו הוא רץ ריצת ג'וגינג בחום של 34-35 מעלות, שזו טמפרטורת המים במקווה. זה מאמץ גופני גבוה מאד והוא כנראה לא היה בנוי לזה" . אנשים אחרים שהיו במקווה ובכללם אנשי מד"א אמרו כי מדובר בספקולציה בלבד.

הרב מנחם בלומנטל, מנהל מחלקת המקוואות במועצה הדתית בירושלים אמר: "אני מצטער על המקרה. המקוואות בדרך כלל מתוחזקות כך שהבלן שנמצא שם אחראי על מה שקורה ולא זכור לי שום מקרה דומה. אבל פה קרה שבן אדם מנסה להיות פייטר ולעשות דברים שהם מעבר לכוחותיו הגופניים. ייתכן שאנחנו צריכים להזהיר מפני תופעות כאלה באמצעות הצבת שלטים במקוואות".



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2004 22:22 לינק ישיר 


לא צריך למהר ולהאשים את הבחור בכך שניסה להיות "פייטר" ולטבול 310 טבילות (או כמה שזה). הרי אמרו שזו רק השערה בלבד ! ואולי יש לו איזו בעיה אחרת והוא התעלף במים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2004 23:48 לינק ישיר 

הכתבה נכתבה ע"י אבישי בן חיים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2004 13:10 לינק ישיר 

אני לא יודע מאיפה הביאו את הרעיון הזה שהוא ניסה לטבול ש"י טבילות ועקב כך הוא טבע מפני שזה לא נשמע הגיוני . גם לאחר 300 טבילות עדיין בנאדם נורמלי לא טובע במקווה שעומקה מטר וארבעים זה פשוט לא הגיוני .
במקרה הייתי החובש הראשון שהגיע לאירוע וביחד עם הכונן השני שהגיע ביחד איתי מצאנו אותו מחוץ למים ללא דופק וללא נשימה כשמא שישר החשיד בעינינו היה ואני מדגיש סימן חבלה בעין שמאל !!
כמו כן לאחר בירור קצר עם המשטרה יום או יומים לאחר מכן נאמר לי מה שידוע למשטרה שכנראה אותו בחור סבל מאפילפסיה ולאחר שהוא נכנס למים הוא חטף התקף ועקב כך הוא טבע !!!
לכן אנא מכם אנשים יקרים , לפני שאתם קופצים ואומרים כל דבר שנרא לכם הגיוני לגבי אירועים מסויימים תוודאו קודם כל שזה באמת הדבר שקרה ...
ושלא יקרה עוד בעז"ה ....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כונני רובע ביצעו החייאה בבחור שטבע במקוה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext