שלום לכולם, כמה דברים...ולאייל-
שמחה תמיד לקרוא את כל הדברים שכולם כותבים, למרות המחשב המעפן שבדירה שבגללו אני לא יכולה לענותבאמצע שבוע,
אייל מזל טוב על הכניסה החדשה לפורום...
שתמשיך לתת כאלו העשרות, אני שמחה שיש כאן עוד מישהו שמרים את הכפפה בנושא...
דבר שני, אתם באמת חושבים שפורום הדרכה הוא טוב? גם ככה יש ימים שהפורום הזה די מת ולכן אולי כדאי לא לפצל את הנושאים ולתת את כל הקטע של ההעשרות כאן במקום לפתוח פורום נוסף, לא ככה?! גם ככה זה אותם חבר'ה..
חבר'ה שיהיה שבת של שקט ושלום,
אני שתמיד שמחה לראות את כולם במיון בשע"ץ! 
|
|