| נשלח ב-28/6/2004 11:28 |
|
| |
תגדידו מישהו נכנס לפורום הדרכה?
וואלה..אני ממש מתוסכל!!
יש פורום של מחלקת הדרכה העוסק בדיונים ובקשות שלכם בכל הקשור לנושאי עניין בתחום הרפואי ובנושא קורסים וכדו,
שווה לפתח את הפורום למרות שכל המפורסם בפורום שם מפורסם כאן, בכל אופן אני ממתין שמישהו ירים את הכפפה.
http://hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=10371
שלכם,
אייל בן עטר
א.הדרכה - אזור ירושלים
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2004 20:40 |
|
| |
אני כבר אמרתי שחבל לפצל בין השניים....
סורי...
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2004 23:36 |
|
| |
אייל היקר, ראשית כל,גם אני קורא להשאיר את זה בבית שלנו ולכתוב הכל כאן בפורום המכובד.
בין כה וכה זה אותם אנשים ואותם חדשות,למה צריך פורום חדש.
אולם, אם בכל זאת אתה מעונין להקים פורום נפרד, אתה מוזמן בהצלחה רבה ואנו מצידנו נסייע לך בכל הנדרש, אולם תדע שהדרך לא קלה וזה לוקח הרבה מאד זמן עד שאנשים ייכנסו.. עד שיביטו במה שאתה כותב.. ועד שיגיבו בפורום זה כבר קריעת ים סוף....
אייל, מנסיון....

|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2004 16:40 |
|
| |
אייל, פרסמת את האתר בפורומים אחרים של מד"א (מד"א ירושלים פה וב- 101, מד"א כללי ב- 101)? אני אפרסם איפה שאני מכיר, תנסה למצוא אתרים אחרים לפרסם בהם גם אתה, רק ככה יגיעו אנשים (אפשר אולי להעביר הודעה למתנדבים במייל שהוקם פורום, אני אשמח לעזור אם יש צורך).
|
|
|
|
| נשלח ב-5/7/2004 19:33 |
|
| |
יאלה תן גז ותתחיל לפרסם בין מתנדבי הנוער וכל מי שיש
שלך,
אייל בן עטר
|
|
|
|
|
| נשלח ב-6/7/2004 02:46 |
|
| |
יותר נח זה לקרא כאן במרוכז
זה דעתי
ו..תודה רבה אייל

|
|
|
|
| נשלח ב-6/7/2004 16:48 |
|
| |
אייל למה פורום חדש? מי צריך עוד פורום כשכולנו כאן ממדא וכולנו כאן כוננים ורוצים העשרות ורוצים להתעדכן.
הפורום הזה קיים כבר שנה פלוס ומנוהל היטב אני לא חושב שיש צורך או שזה לעניין לפתוח פורום חדש.
|
|
|
|
|