|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
21:24 07/03/2006 ע"י: TOTHETHING |
3,591 |
20 |
vote your favorite beer מחבר: ABI_MLEBT |
 |  |
21:07 07/03/2006 ע"י: קרעמער |
2,005 |
4 |
למעשה איז דאס היינט געווען מחבר: סאכדעס |
 | |
20:48 07/03/2006 ע"י: SINGER_73 |
2,380 |
10 |
האט איינער געזען יו.פי.עס. אין ק"י? מחבר: upstate |
 | |
17:12 07/03/2006 ע"י: סאכדעס |
1,776 |
1 |
זכה לו מחבר: jewboy |
 | |
18:20 06/03/2006 ע"י: TOTHETHING |
1,828 |
3 |
GIVE ME 5 MINUTES SEE WHERE YOU END UP מחבר: TOTHETHING |
 | |
23:58 05/03/2006 ע"י: 3x0 |
1,596 |
0 |
די יענקיס אנטשולדיגן זיך פאר זייערע פענס מחבר: 3x0 |
 | |
22:54 05/03/2006 ע"י: קרעמער |
2,167 |
5 |
פורום בלעדי כל הנייעס בביתנו כולל קונצרטים מחבר: חזננט |
 | |
03:26 03/03/2006 ע"י: Pirro06 |
4,323 |
20 |
א קאסע פאר די קרעטשמע מחבר: סאכדעס |
 |  |
02:38 03/03/2006 ע"י: יענטאאש |
2,290 |
0 |
משגיח מן החלונות מציץ מן החרכים מחבר: קרעמער |
 | |
01:47 03/03/2006 ע"י: יאנאש |
2,436 |
9 |
ממש אינטערעסנט מחבר: מאנקי1 |
 | |
|
01:16 03/03/2006 ע"י: פלאכע_קאפ |
2,433 |
7 |
איז עפעס געשען אויף יוס סטריט? מחבר: פענסטער |
 | |
19:55 02/03/2006 ע"י: 3x0 |
1,638 |
1 |
לבסומי נייעס: שטארקסטע ברוינפן ערצייגט! מחבר: קרעמער |
 | |
19:40 02/03/2006 ע"י: 3x0 |
2,031 |
1 |
דאס איז א גיטץ מחבר: מאנקי1 |
 | |
19:37 02/03/2006 ע"י: 3x0 |
1,968 |
1 |
שניי בילדער מחבר: מאנקי1 |
 | |
19:17 02/03/2006 ע"י: קרעמער |
2,104 |
2 |
נישט פאר קיין שוואכע הערצער מחבר: סאכדעס |
 | |
11:13 02/03/2006 ע"י: סעמאן_פיש |
3,408 |
11 |
ארויס גיין עסן מיט די בני בית מחבר: BeChusid |
 | |
06:00 02/03/2006 ע"י: קרעמער |
4,123 |
32 |
לכבוד ראש חודש: א באזוך פונעם ראש הקהל מחבר: קרעמער |
 | |
05:19 01/03/2006 ע"י: whats_up |
2,242 |
8 |
הכתרה... מחבר: קרעמער |
 |  |
01:01 01/03/2006 ע"י: קרעמער |
10,422 |
83 |
האט איר געוואוסט אז... מחבר: nafcha |
 | |
20:14 28/02/2006 ע"י: גראף |
2,211 |
0 |
פורים שפיל: די פארלוירענע ריפ מחבר: גראף |
 | |
20:00 28/02/2006 ע"י: jewboy |
954 |
0 |
די שטיין האט זיך צוריסן אין די לאך איז צו גראב געווארן מחבר: jewboy |
 | |
19:44 28/02/2006 ע"י: cano |
2,293 |
13 |
רעסעפי פאר חלות? מחבר: הצלה2006 |
 | |
19:17 28/02/2006 ע"י: קרעמער |
2,967 |
13 |
א גוט מארגען מחבר: jewboy |
 | |
19:10 28/02/2006 ע"י: קרעמער |
2,857 |
11 |
מקורות פאר מנהגי ישראל מחבר: קרעמער |
 | |
16:50 28/02/2006 ע"י: שם_אחר |
2,446 |
10 |
לכבוד חודש אדר: אייער אנדערע ניק? מחבר: בענעדיקט16 |
 | |
23:23 27/02/2006 ע"י: not2bz |
1,669 |
1 |
Yahoo users מחבר: jewboy |
 | |
|
23:15 27/02/2006 ע"י: jewboy |
2,587 |
9 |
"משנכנס" פארמעסט מחבר: קרעמער |
 |  |
22:57 26/02/2006 ע"י: מאנקי1 |
2,737 |
15 |
בילדער פין מיינע קינדער מחבר: מאנקי1 |
 |  |
22:34 26/02/2006 ע"י: קרעמער |
2,100 |
4 |
איך האב א פראבלעם - פאר אלע גויים געזאגט מחבר: הצלה2006 |
 | |
18:10 24/02/2006 ע"י: קרעמער |
2,935 |
3 |
ונשמרתם מאוד לנפשותיכם מחבר: cano |
 | |
18:06 24/02/2006 ע"י: קרעמער |
3,045 |
6 |
== פרשת משפטים == מחבר: קרעמער |
 | |
05:16 24/02/2006 ע"י: קרעמער |
2,394 |
10 |
צדיק בא לעיר מחבר: הצלה2006 |
 | |
20:11 23/02/2006 ע"י: not2bz |
2,653 |
11 |
לאמירזיך איבערבעטן, איבערבעטן, איבערבעטן מחבר: קרעמער |
 |  |
15:49 23/02/2006 ע"י: קרעמער |
1,492 |
0 |
ממש ענינא דיומא: וויפיל דארף ער באצאלן? מחבר: קרעמער |
 | |
08:04 23/02/2006 ע"י: שנאפס |
1,813 |
1 |
אוי וויי: וויי-פיי איז נישט געזונט (?) מחבר: קרעמער |
 | |
05:44 23/02/2006 ע"י: קרעמער |
1,995 |
2 |
וועלעכע סדרה גייט די וואך? מחבר: whats_up |
 | |
05:23 23/02/2006 ע"י: קרעמער |
2,139 |
9 |
וויליאמסבורגער מיטגלידער קומט מיט מיר מחבר: קרעמער |
 | |
02:53 23/02/2006 ע"י: יאנאש |
3,439 |
13 |
וויאזוי הרג'עט מען מענטשן אין פילם'ס ?? מחבר: gishmoker |
 | |
01:14 23/02/2006 ע"י: קרעמער |
7,284 |
19 |
אידיש מחבר: התאחדות |
 | |
20:36 22/02/2006 ע"י: קרעמער |
1,570 |
1 |
זאכען וואס גייען מיר אויף די נערוון מחבר: קרעמער |
 | |
16:01 22/02/2006 ע"י: cano |
3,217 |
17 |
איז דער עושר מער ווי מיר? מחבר: יאגעלע |
 | |
15:50 22/02/2006 ע"י: cano |
2,676 |
4 |
ראטעוועט פון אונטערגאנג מחבר: פורימדיג |
 | |
22:00 21/02/2006 ע"י: קרעמער |
1,848 |
0 |
לכבוד פורים מחבר: פורימדיג |
 | |
21:05 21/02/2006 ע"י: קרעמער |
3,558 |
20 |
זאכן וואס איך וויל שוין לאנג וויסן... מחבר: גראף |
 | |
02:17 21/02/2006 ע"י: צייטליך |
2,044 |
5 |
"איך בין סתם נייגריק" מחבר: קושקע |
 | |
01:38 21/02/2006 ע"י: צייטליך |
2,436 |
8 |
העלפט ארויס מיין חבר מיט גוטע קליפס מחבר: קרעמער |
 | |
00:38 21/02/2006 ע"י: שנאפס |
2,011 |
5 |
הדף בטעינה מחבר: שנאפס |
 | |
19:33 20/02/2006 ע"י: 3x0 |
2,239 |
7 |
האט איינער געזען די אשכול...??? מחבר: 3x0 |
 | |
17:01 20/02/2006 ע"י: jewboy |
1,599 |
1 |
די פאסט אפיס איז היינט פארשפארט מחבר: 3x0 |
 | |
15:29 20/02/2006 ע"י: קרעמער |
1,663 |
2 |
ער האט איר אפגעביסן די נאז מחבר: קרעמער |
 | |