|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
02:39 27/07/2006 ע"י: קרעמער |
17,695 |
14 |
*היימישע קרעטשמע'ס נייע לאקאציע* מחבר: יענטאאש |
 |  |
21:37 05/06/2006 ע"י: קרעמער |
14,157 |
8 |
מפתח הקרעטשמע מחבר: jewboy |
 | |
02:40 17/04/2025 ע"י: jewboy |
384 |
0 |
א גוט מועד מחבר: jewboy |
 | |
02:55 01/07/2021 ע"י: סאכדעס |
4,285 |
3 |
עס איז אויס וועלט מחבר: slox |
 | |
21:38 27/12/2016 ע"י: סאכדעס |
14,952 |
46 |
איידיעס פאר נייע ניגונים מחבר: קרעמער |
 |  |
18:54 26/10/2016 ע"י: סאכדעס |
6,250 |
6 |
קוועסטשן מארקס מחבר: cano |
 |  |
08:05 28/08/2011 ע"י: וואלןסח |
4,737 |
2 |
אלע אפדעיטס פון די האריקעין מחבר: וואלןסח |
 | |
07:53 28/08/2011 ע"י: וואלןסח |
5,511 |
11 |
Site off-line מחבר: משנהמקום |
 |  |
20:16 26/08/2011 ע"י: שמערי_בערי |
6,205 |
7 |
ב' מקץ - וויכי האט אויסגעפירט - קרעטשמע איז דאון מחבר: אייזענבאך |
 | |
07:21 31/07/2011 ע"י: משנהמקום |
4,764 |
0 |
jnet מחבר: משנהמקום |
 | |
|
07:35 07/06/2011 ע"י: וויכי |
4,422 |
2 |
ארבעט? מחבר: א_טענצל |
 | |
18:29 03/12/2010 ע"י: טאבאקא |
6,322 |
7 |
נייעס - מאסיווער ארויסרינונג פון דאקומענטן שטעלט אפגאנער קרי... מחבר: עס_עפעס |
 | |
17:44 03/12/2010 ע"י: טאבאקא |
7,053 |
11 |
גריסען מחבר: אלעקסיי |
 | |
16:48 03/12/2010 ע"י: טאבאקא |
5,314 |
0 |
גראדער איז דא? מחבר: טאבאקא |
 | |
15:48 03/12/2010 ע"י: טאבאקא |
7,632 |
9 |
אן Interview מיט מר. קרעמער מחבר: service_03 |
 | |
15:23 03/12/2010 ע"י: טאבאקא |
12,280 |
16 |
די נייע קרעטשמע גייט שלאף'ן פאר א שעה צוויי מחבר: פארוואס_יא |
 | |
04:40 03/12/2010 ע"י: פונקטליך |
7,620 |
14 |
נייעס - טעגליכע קורצע נייעס מחבר: עס_עפעס |
 | |
23:28 02/12/2010 ע"י: אייזענבאך |
5,376 |
2 |
a freylechn yontev sukces מחבר: גרשום |
 | |
21:22 02/12/2010 ע"י: צום_זאח |
5,371 |
2 |
חנוכה אין שטעטל... מחבר: שמערי_בערי |
 | |
18:02 02/12/2010 ע"י: וואלןסח |
6,133 |
9 |
נגינה - חתונה פארגעקומען בבית מו"ה מיכאל שניצלער מחבר: צייטלעך |
 | |
16:10 02/12/2010 ע"י: פונקטליך |
6,448 |
8 |
ויהי מקץ שנתיים ימים, וקרעטשמע חיריק.... מחבר: שמערי_בערי |
 | |
12:27 15/08/2010 ע"י: דו_גנב |
11,218 |
17 |
ער איז פארווייטאגט... מחבר: טאבאקא |
 | |
12:22 15/08/2010 ע"י: דו_גנב |
6,357 |
6 |
פינטי, פינטי, וואו ביסטו? מחבר: טאבאקא |
 | |
21:42 09/08/2010 ע"י: דו_גנב |
5,572 |
2 |
נגינה - ניו יארק טיימס באריכט איבער נייע יאסעלע ראזענבלאט אל... מחבר: עס_עפעס |
 | |
06:59 05/08/2010 ע"י: דו_גנב |
6,046 |
8 |
מזל טוב!! ביז צום קרעטשמע מחבר: א_טענצל |
 | |
06:10 04/08/2010 ע"י: elmonsey |
6,369 |
8 |
ברינה יגילו - עונג שבת יוסי גיל מחבר: elmonsey |
 | |
|
03:37 04/08/2010 ע"י: דו_גנב |
5,659 |
15 |
ווי אר הער טו סטיי!!! מחבר: מ_קארנפעלד |
 | |
15:51 03/08/2010 ע"י: דו_גנב |
5,244 |
1 |
הילף: מאניטאר איז צו גלאנציג מחבר: gishmoker |
 | |
05:48 03/08/2010 ע"י: טאבאקא |
5,299 |
0 |
פיצן די שיך מחבר: טאבאקא |
 | |
22:44 28/07/2010 ע"י: גרויזי |
5,845 |
8 |
גנבים! מחבר: גרויזי |
 | |
21:58 28/07/2010 ע"י: געזינט |
6,048 |
7 |
ברוך דיין האמת! מחבר: גרויזאמער |
 | |
21:13 28/07/2010 ע"י: נייגעריג1 |
15,391 |
53 |
דאנערשטאג ואתחנן - קרעטשמע גייט וויקאציע! מחבר: צייטלעך |
 |  |
12:33 28/07/2010 ע"י: דו_גנב |
4,851 |
0 |
וואס קענען "מיר" טוהן דערצו? מחבר: דו_גנב |
 | |
12:06 28/07/2010 ע"י: דו_גנב |
5,494 |
8 |
צדיקים'לאך, מען קען געהעריג מאכן א ענטער אין ה"פ! מחבר: גרויזאמער |
 | |
07:44 28/07/2010 ע"י: בןהרחמן |
5,656 |
3 |
גראפיק - איך וויל נאכאלס קענען פאטאשאפ! מחבר: ווערעלע |
 | |
05:12 28/07/2010 ע"י: ווערעלע |
6,214 |
3 |
ברעיקינג!!!!! מחבר: געלעגער |
 | |
22:18 27/07/2010 ע"י: צום_זאח |
6,301 |
13 |
פארוואס איך קען נישט ליידן ה"פ מחבר: געלעגער |
 | |
21:33 27/07/2010 ע"י: צוםפינטעל |
4,470 |
1 |
גראפיק - אדובי אינדעזיין טיפס און הילף מחבר: צוםפינטעל |
 | |
20:01 27/07/2010 ע"י: גרויזאמער |
8,707 |
7 |
תקנון הייד פארק ביידיש מחבר: גרויזאמער |
 | |
11:31 27/07/2010 ע"י: צייטלעך |
6,063 |
11 |
חאחאחאחאחא! איך האב אויסגעפירט! מיר זענען אין ה"פ מחבר: גרויזאמער |
 |  |
08:50 27/07/2010 ע"י: בןהרחמן |
6,211 |
7 |
איך בין עס דורכגעפארן! א קידוש השם וועא"מ מחבר: יגרסהדותא |
 | |
07:52 27/07/2010 ע"י: scy4851 |
5,545 |
11 |
עס קען אייך צונוצקומען מחבר: taty11 |
 | |
00:57 27/07/2010 ע"י: קרעמער |
5,248 |
3 |
האסט עפעס בעסער ? מחבר: shmate1 |
 | |
18:07 26/07/2010 ע"י: יודאיינער |
5,926 |
11 |
וואס איז געשעהן מיט מיין קרעטשמע? מחבר: געלעגער |
 | |
07:11 26/07/2010 ע"י: געשמאקערל |
5,854 |
10 |
א' עקב תש"ע --- געעפענט די טויערן פאר אלע מבקשי רשות מחבר: kraitchmer |
 | |
01:37 26/07/2010 ע"י: גין_גאלד |
7,311 |
7 |
חיים חייקלס דער וואסער טרעגערס שמחת תורה מחבר: חיים_חייקל |
 | |
01:01 26/07/2010 ע"י: קרעמער |
5,472 |
1 |
מעג מען עפענען א אשכול וועגן "די טארנעידא"? מחבר: צום_זאח |
 | |
19:55 25/07/2010 ע"י: דער_גראדער |
12,211 |
24 |
גוגעל טאלק מחבר: 3x0 |
 | |
07:31 25/07/2010 ע"י: סאכדעס |
7,026 |
2 |
וואס טוהט מען? א קעצעלע... מחבר: יגרסהדותא |
 | |
21:31 23/07/2010 ע"י: שמערי_בערי |
6,004 |
7 |
ניחום אבלים אצל משפחת וועלטליך מחבר: מאשקעלע |
 | |