|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
01:27 19/12/2005 ע"י: באראפארקער |
1,950 |
2 |
עקסקלוסיוו בילד; קרעמער ביים דענטיסט... מחבר: פעדעקס |
 |  |
22:13 18/12/2005 ע"י: זארעכפעפער |
3,450 |
20 |
~~~פראגע אויף פרשת וישלח~~~ מחבר: קרעמער |
 | |
05:33 16/12/2005 ע"י: טשאלענט |
4,156 |
37 |
נחמן נטע איז דא מיטן געהילץ. כאפטס נישט. מחבר: נחמן_נטע |
 |  |
05:31 16/12/2005 ע"י: טשאלענט |
4,551 |
13 |
.......די נייע "חתונה טעאריע"....... מחבר: קרעמער |
 |  |
19:11 15/12/2005 ע"י: קרעמער |
2,008 |
9 |
חשובער דיין שליט"א שאלה לי אליך מחבר: jewboy |
 | |
12:15 15/12/2005 ע"י: jewboy |
3,036 |
10 |
ארץ ישראל נייעס מחבר: התאחדות |
 | |
08:39 15/12/2005 ע"י: משנה_למלך |
2,527 |
8 |
שוין; די קרעטשמע איז מער נישט אינטערסאנט מחבר: gishmoker |
 | |
02:51 15/12/2005 ע"י: יענטאאש |
2,281 |
6 |
היינט אין מקוה מחבר: איוואן |
 | |
00:50 15/12/2005 ע"י: BeChusid |
1,987 |
6 |
עס דרייען זיך PROGRAMMERS דא? מחבר: אנאליזירער |
 | |
23:40 14/12/2005 ע"י: התאחדות |
4,618 |
21 |
וואס זאגט איר צו מיר??? מחבר: גראף |
 | |
|
23:14 14/12/2005 ע"י: פעדעקס |
2,520 |
12 |
בילדער פון מיר: פעדעקס ביי דער ארבעט מחבר: פעדעקס |
 |  |
20:43 14/12/2005 ע"י: Konyak_101 |
2,160 |
10 |
my E-Books מחבר: Konyak_101 |
 | |
17:37 14/12/2005 ע"י: Konyak_101 |
1,720 |
0 |
Alternate Side Suspension Calendar מחבר: Konyak_101 |
 | |
15:43 14/12/2005 ע"י: גראף |
3,132 |
15 |
ווער קען מיין אידיש ? מחבר: חי_וקים |
 | |
15:35 14/12/2005 ע"י: גראף |
1,996 |
2 |
עפענט נישט די אשכול, ביטע!!!-פריוואט- מחבר: טשאלענט |
 | |
23:57 13/12/2005 ע"י: Konyak_101 |
1,800 |
0 |
Fed raised prime rate to 7.25% מחבר: Konyak_101 |
 | |
20:59 13/12/2005 ע"י: שם_אחר |
1,662 |
1 |
קרעטשמע Jokes מחבר: RebMechel |
 | |
20:31 13/12/2005 ע"י: התאחדות |
6,006 |
36 |
***איעדער שמויגער, פאר זיך טויג ער...*** מחבר: יענטאאש |
 |  |
19:59 13/12/2005 ע"י: whats_up |
2,635 |
12 |
קורצע נייעסן מחבר: whats_up |
 | |
05:21 13/12/2005 ע"י: בןהרחמן |
2,029 |
2 |
איך טוה תשובה! מחבר: ניןהרחמן |
 |  |
01:51 13/12/2005 ע"י: Konyak_101 |
1,800 |
0 |
ײן המשובח - 71,675 מחבר: Konyak_101 |
 | |
18:53 12/12/2005 ע"י: קרעמער |
3,021 |
21 |
ווי אזוי גייט איר אין די ווינטער מחבר: פארברענגן |
 | |
04:52 12/12/2005 ע"י: חי_וקים |
1,662 |
1 |
א קריינק מיטן נאמען "פרום פרטי" מחבר: חי_וקים |
 |  |
01:59 12/12/2005 ע"י: פענסטער |
2,335 |
5 |
געוואלדיג! מחבר: אב_הרחמן |
 |  |
01:49 12/12/2005 ע"י: פענסטער |
5,448 |
51 |
'אשכול' פאר מחאות- עוולות אין קרעטשמע מחבר: זארעכפעפער |
 |  |
01:23 12/12/2005 ע"י: בןהרחמן |
1,786 |
2 |
שאלות - מחבר: Konyak_101 |
 | |
|
01:00 12/12/2005 ע"י: התאחדות |
2,457 |
12 |
אוי חנוכה אוי אוי... מחבר: חי_וקים |
 |  |
22:59 11/12/2005 ע"י: חי_וקים |
2,638 |
13 |
ערנסטע אינטערסאנטע שאלות מחבר: חייםושלום |
 | |
21:32 11/12/2005 ע"י: זארעכפעפער |
1,933 |
1 |
Olny srmat poelpe can raed tihs. מחבר: Konyak_101 |
 | |
07:34 11/12/2005 ע"י: benkel34 |
3,823 |
21 |
~~~שאלות אויף פרשת ויצא~~~ מחבר: קרעמער |
 | |
21:28 09/12/2005 ע"י: קרעמער |
2,845 |
16 |
שוין געהערט אמאל דעם אויסדריק: גוטמוטיג? מחבר: יענטאאש |
 | |
20:50 09/12/2005 ע"י: ניןהרחמן |
2,413 |
9 |
א פרישע שניי עש"ק ויצא מחבר: taty11 |
 |  |
19:55 09/12/2005 ע"י: גראף |
1,713 |
1 |
שיער יא אדער שיער נישט אדער סתם שיער מחבר: whats_up |
 | |
16:09 09/12/2005 ע"י: not2bz |
2,377 |
13 |
וואס גיסט ער דארט??? מחבר: whats_up |
 | |
02:42 09/12/2005 ע"י: natan101 |
2,335 |
6 |
געכאפט א מעכטיגן גליטש מחבר: taty11 |
 | |
02:34 09/12/2005 ע"י: פארברענגן |
1,632 |
2 |
וויסט איינער פשט מחבר: cano |
 | |
12:52 08/12/2005 ע"י: לחייםיודען |
3,505 |
16 |
זענט עטץ גרייט? מחבר: jewboy |
 | |
01:29 08/12/2005 ע"י: פארברענגן |
2,065 |
3 |
מיין אפוועזנהייט – איכה ישבה בדד? מחבר: זארעכפעפער |
 | |
23:59 07/12/2005 ע"י: Konyak_101 |
1,752 |
0 |
Coca-Cola קאװע מחבר: Konyak_101 |
 | |
16:02 07/12/2005 ע"י: אבזרווירער |
4,078 |
18 |
וויאזוי זאגט מען דאס אין ענגליש מחבר: קרעמער |
 | |
02:58 07/12/2005 ע"י: יענטאאש |
1,944 |
3 |
גענוג געווען! עד כאן! ~א בליץ-פיקעטינג ~ מחבר: יין_שרף |
 | |
01:38 07/12/2005 ע"י: שירעם |
1,314 |
0 |
ווי האט מען אזויפיל צייט?... מחבר: שירעם |
 | |
22:36 06/12/2005 ע"י: כורמיזא |
2,509 |
7 |
הארטע פוטער אויף ווייכע ברויט, מער נישט מחבר: קרעמער |
 |  |
16:45 06/12/2005 ע"י: נבוכדנאצר |
2,101 |
14 |
די קוראן און אידיש מחבר: ניןהרחמן |
 |  |
03:21 06/12/2005 ע"י: חיים_חייקל |
2,664 |
13 |
.....איך קאַך......... מחבר: יענטאאש |
 |  |
02:45 06/12/2005 ע"י: יענטאאש |
2,608 |
6 |
יארמער רב וועט בקרוב באזוכן די קרעטשמע מחבר: פאפא_איד |
 | |
02:09 06/12/2005 ע"י: יענטאאש |
1,822 |
2 |
איך בין נישט ביי מיר מחבר: 3x0 |
 |  |
01:37 06/12/2005 ע"י: קרעמער |
1,896 |
2 |
ר' שמואל אלקנה רויטנבורג ע"ה מחבר: בןהרחמן |
 | |
23:22 05/12/2005 ע"י: לאוולי |
2,149 |
9 |
ותן טל ומטר... מחבר: yankees |
 | |
20:26 05/12/2005 ע"י: נאטורליך |
2,101 |
9 |
די "עס וואס דיין הארץ גליסט" דייעט מחבר: קרעמער |
 | |