|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
19:00 11/11/2005 ע"י: יין_שרף |
6,145 |
40 |
פראגע: וואס איז דער ציל פון דעם פארום?? מחבר: service_03 |
 |  |
17:58 11/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,840 |
1 |
סאכדעס 'אלא קעפקעפאק' וואס הערציך ? מחבר: חי_וקים |
 | |
10:37 11/11/2005 ע"י: חי_וקים |
1,554 |
0 |
א שרעקליכע פאסירונג (א צווייטע) מחבר: חי_וקים |
 | |
08:12 11/11/2005 ע"י: חי_וקים |
2,427 |
2 |
א קלאץ קשיא מחבר: חי_וקים |
 | |
17:24 10/11/2005 ע"י: קרעמער |
1,918 |
13 |
דמיונות אדער נישט? מחבר: התאחדות |
 | |
17:22 10/11/2005 ע"י: whats_up |
2,022 |
2 |
וואס איז די טעלעפאן נאמבער פון מחבר: whats_up |
 | |
15:41 10/11/2005 ע"י: גראף |
1,531 |
0 |
my puppies, ain't they cute מחבר: גראף |
 | |
02:08 10/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,996 |
13 |
דער קעניג פון היידפארק שיקט א גריס מחבר: קרעמער |
 | |
01:11 10/11/2005 ע"י: התאחדות |
3,805 |
16 |
יוסעלע רוזנבלט אידישע לידער מחבר: התאחדות |
 |  |
01:03 10/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,320 |
7 |
ברעיקינג ניוס: לאנגע בריוו פון ראש הקהל! מחבר: קרעמער |
 | |
|
00:47 10/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,840 |
4 |
איבערקערעניש מחבר: התאחדות |
 | |
23:49 09/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,827 |
3 |
מיינע קינדערלעך - זענען זיי נישט קיוט? מחבר: גראף |
 | |
14:00 09/11/2005 ע"י: קרעמער |
1,708 |
1 |
גראף האט חרטה - וויל ווערן א איד מחבר: יענטאאש |
 | |
02:09 09/11/2005 ע"י: יין_שרף |
2,439 |
14 |
דער הויכגעשעצטער קעניג צום טראציגן גראף מחבר: יין_שרף |
 |  |
20:33 08/11/2005 ע"י: פארברענגן |
2,013 |
8 |
עס איז א שאד די צייט - גייט נישט שטימען מחבר: גראף |
 | |
19:04 08/11/2005 ע"י: RebMechel |
1,761 |
0 |
ווי איז די נענסטע כשר'ע קרעטשמע? מחבר: RebMechel |
 | |
18:58 08/11/2005 ע"י: קרעמער |
3,345 |
23 |
only in Lakewood מחבר: Konyak_101 |
 | |
03:24 08/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,097 |
9 |
די קרעטשמע זאל זיך אפטראגן! אבער שוין! מחבר: גראף |
 | |
02:11 08/11/2005 ע"י: פויער |
1,999 |
4 |
גוט מארגן דעפעשע פונעם ראש הקהל מחבר: קרעמער |
 | |
01:48 08/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,446 |
7 |
כביכול - וואס איז איר באדייט מחבר: בדעבד |
 | |
04:44 07/11/2005 ע"י: נייטראלער |
2,280 |
4 |
היי מחבר: נייטראלער |
 | |
04:38 07/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,052 |
13 |
בוש דרייט זיך נעבעך מיט ליידיגע טאשן מחבר: קרעמער |
 | |
04:03 07/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,065 |
4 |
פרייטאג נאכמיטאג ביי חיים חייקל אין דארף מחבר: חיים_חייקל |
 | |
04:02 07/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,185 |
7 |
איז עפעס ראנג ?? אוון א מזל טוב.....!!!! מחבר: gishmoker |
 | |
03:22 07/11/2005 ע"י: חיים_חייקל |
2,197 |
11 |
נידער מיטן ראש הקהל!!! מחבר: גראף |
 | |
02:46 07/11/2005 ע"י: חיים_חייקל |
1,822 |
2 |
ארדענונג זאל הערשן! מחבר: גראף |
 | |
|
02:39 07/11/2005 ע"י: יענטאאש |
2,881 |
16 |
הילף געזוכט מחבר: בענעדיקט16 |
 | |
01:50 07/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,599 |
1 |
a rare letter from the rosh hakohol מחבר: קרעמער |
 | |
22:16 06/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,947 |
6 |
פונקט היינט? פארוואס? גם זו לטובה! מחבר: קרעמער |
 | |
21:39 06/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,068 |
2 |
דעם בירגערמייסטערס באזוך אין דארף מחבר: חיים_חייקל |
 | |
21:36 06/11/2005 ע"י: התאחדות |
4,977 |
62 |
משגיח מן החלונות=פענסטער מחבר: קרעמער |
 | |
20:37 06/11/2005 ע"י: התאחדות |
3,306 |
25 |
'התאחדות' ווערט אויפגענומען אלץ 'דיין' מחבר: זארעכפעפער |
 | |
19:46 06/11/2005 ע"י: מלוה_מלכה |
1,759 |
1 |
ווי קען מען פארשאפען אטלוק 2003 אימזיסט? מחבר: tzikucht |
 | |
19:30 06/11/2005 ע"י: חיים_חייקל |
1,797 |
2 |
חיים חייקלס ששת ימי המעשה זיך אנגעהויבן מחבר: חיים_חייקל |
 | |
18:45 06/11/2005 ע"י: קרעמער |
2,062 |
4 |
ק.נ.א. עקסלוסיוו: אדווערטייזמענט אויף 77 מחבר: קרעמער |
 |  |
18:29 04/11/2005 ע"י: בארא_פרקר |
769 |
1 |
הילף פאר יודען מחבר: בארא_פרקר |
 |  |
18:16 04/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,100 |
11 |
בא גד, מכ מחבר: Average |
 | |
17:12 04/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,695 |
1 |
איך בעט איבער התאחדות ברבים מחבר: קרעמער |
 | |
06:56 04/11/2005 ע"י: חיים_חייקל |
2,643 |
12 |
חיים חייקל איז בייגעשטאנען דעם נסיון... מחבר: חיים_חייקל |
 |  |
05:17 04/11/2005 ע"י: פענסטער |
2,217 |
15 |
שאלה פון די וואך: נח מחבר: gishmoker |
 | |
03:31 04/11/2005 ע"י: נאטורליך |
4,525 |
26 |
הבהרה================באקאנטמאכונג מחבר: kraitchmer |
 |  |
01:35 04/11/2005 ע"י: Average |
1,945 |
5 |
א גוטען אפעטיט / באן עפעטייט מחבר: קרעמער |
 | |
01:33 04/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,197 |
2 |
נאט אייך פון מיינע 'יין שרף' - "לחיים!" מחבר: יין_שרף |
 | |
01:32 04/11/2005 ע"י: התאחדות |
1,912 |
3 |
גרויסארטיגע סעודת ראש חודש קומט פאר מחבר: קרעמער |
 | |
00:52 04/11/2005 ע"י: פענסטער |
2,346 |
15 |
חיים חייקלס פארשלאג פאר די פארבייגייערס מחבר: חיים_חייקל |
 | |
06:49 03/11/2005 ע"י: not2bz |
2,392 |
5 |
מזל טוב ל-natan101 להולדת הבן מחבר: bengold |
 | |
01:43 03/11/2005 ע"י: חיים_חייקל |
1,972 |
2 |
וואו איז ער??? מחבר: התאחדות |
 | |
01:26 03/11/2005 ע"י: חיים_חייקל |
2,133 |
11 |
חיים חייקלס פראגע צום אלטן ארענדער מחבר: חיים_חייקל |
 | |
01:17 03/11/2005 ע"י: התאחדות |
2,320 |
4 |
רוקן די זייגער מחבר: התאחדות |
 | |
23:10 02/11/2005 ע"י: קרעמער |
3,262 |
16 |
אי. יו.'ס אפיציעלע שפראך מחבר: פענסטער |
 |  |