|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
16:27 11/10/2005 ע"י: gitmeshuge |
1,962 |
7 |
וואו פארפארסטו ביים דאווענען ? ? מחבר: gishmoker |
 | |
15:45 11/10/2005 ע"י: קרעמער |
2,518 |
0 |
"דער אלטער מיטן קיטעל" מחבר: קרעמער |
 | |
23:40 10/10/2005 ע"י: נאטורליך |
3,592 |
20 |
הילף פאר אידיש מחבר: התאחדות |
 | |
20:51 10/10/2005 ע"י: whats_up |
2,899 |
6 |
ווער וויל קויפן בעקעלעך?... מחבר: Average |
 | |
03:26 10/10/2005 ע"י: developer |
1,039 |
0 |
Some Rabbis Criticize New Madonna Song מחבר: developer |
 | |
23:11 09/10/2005 ע"י: whats_up |
1,945 |
1 |
אין לנו מנהל (סליחות) מחבר: nafcha |
 | |
22:09 09/10/2005 ע"י: אנאליזירער |
831 |
0 |
Get Free PC MAGazine מחבר: אנאליזירער |
 | |
14:00 09/10/2005 ע"י: קרעמער |
2,269 |
5 |
אוי וואו בין איך מחבר: hutkh |
 | |
22:06 07/10/2005 ע"י: מלוה_מלכה |
1,741 |
1 |
wi-fi מחבר: קרעמער |
 | |
06:03 07/10/2005 ע"י: קרעמער |
1,435 |
1 |
על גאור'ס תקיעת שופר דרשה מחבר: קרעמער |
 | |
|
01:27 07/10/2005 ע"י: dtrbky |
8,331 |
34 |
װאו דרײט איר זיך אופן אינטערנעט? מחבר: yingatchbp |
 | |
00:12 07/10/2005 ע"י: קרעמער |
2,125 |
5 |
סענטא קלאץ ווערט באצאלט פון די דענישע מחבר: קרעמער |
 | |
23:16 06/10/2005 ע"י: קרעמער |
2,182 |
15 |
גמר חתימה טובה!!! מחבר: קרעמער |
 | |
21:51 06/10/2005 ע"י: מפליצה |
2,502 |
8 |
ברכת השנה - פאר קרעמער מחבר: זארעכפעפער |
 | |
21:06 06/10/2005 ע"י: yankees |
1,872 |
2 |
הוים דיפאט אין קלינטן הילל מחבר: yankees |
 | |
18:30 06/10/2005 ע"י: קרעמער |
1,653 |
0 |
עירליין פארסירט תקנה פון התאחדות הרבנים מחבר: קרעמער |
 | |
17:55 06/10/2005 ע"י: קרעמער |
1,458 |
0 |
קרעטשמע נייעס מחבר: קרעמער |
 | |
05:30 03/10/2005 ע"י: קרעמער |
2,671 |
4 |
ברכת השנה פארן דיין שליט"א מחבר: kraitchmer |
 | |
22:17 02/10/2005 ע"י: whats_up |
1,788 |
3 |
ny yankees מחבר: a_punim |
 | |
06:50 02/10/2005 ע"י: קרעמער |
2,310 |
5 |
אוי צוה צוה צוה צוה צוה ישועות יעקב מחבר: קרעמער |
 | |
19:52 30/09/2005 ע"י: nafcha |
2,128 |
3 |
דראדזש האט אן אלארם מחבר: פארקזיצר |
 | |
00:47 30/09/2005 ע"י: יענטאאש |
2,691 |
13 |
נאך א מעשה מחבר: whats_up |
 | |
21:00 29/09/2005 ע"י: קרעמער |
1,596 |
0 |
מז"ט סופרים קאורט הויפט ריכטער ראבערטס מחבר: קרעמער |
 | |
15:15 29/09/2005 ע"י: בענעדיקט16 |
3,262 |
11 |
מקומות בילוי בניו יורק מחבר: מתחשב |
 | |
01:48 29/09/2005 ע"י: יענטאאש |
2,889 |
8 |
Kugel מחבר: dtrbky |
 |  |
00:50 29/09/2005 ע"י: בענעדיקט16 |
1,801 |
1 |
You’re invited to מחבר: dtrbky |
 |  |
|
17:51 28/09/2005 ע"י: התאחדות |
2,697 |
15 |
עצה פאר היידפארק באנוצער מחבר: קרעמער |
 | |
17:37 28/09/2005 ע"י: בענעדיקט16 |
1,450 |
0 |
א בושה מחבר: בענעדיקט16 |
 | |
17:32 28/09/2005 ע"י: בענעדיקט16 |
1,558 |
2 |
וואס איז אזוי ליידיג דא מחבר: jewboy |
 |  |
02:01 28/09/2005 ע"י: nafcha |
1,770 |
1 |
יענטאאאאאש האט אפגעפיצט? מחבר: לאוולי |
 | |
23:41 27/09/2005 ע"י: זארעכפעפער |
2,140 |
5 |
קען איך באקומען אפשר מחבר: jewboy |
 |  |
20:47 27/09/2005 ע"י: פעדעקס |
2,262 |
0 |
מזל טוב, מזל טוב: גוגל 7 יאר מחבר: פעדעקס |
 |  |
16:55 27/09/2005 ע"י: whats_up |
3,444 |
9 |
invited you to sign up for Google Talk s מחבר: asochgelt |
 |  |
04:56 27/09/2005 ע"י: nafcha |
1,939 |
1 |
WRITING YIDDISH מחבר: oymama |
 | |
01:47 27/09/2005 ע"י: לאוולי |
3,307 |
20 |
ווי איז מיין ברוך הבא? מחבר: לאוולי |
 | |
01:36 27/09/2005 ע"י: התאחדות |
2,620 |
7 |
בלאז דעם שופר די אידיאט!... נישט זיך... מחבר: יענטאאש |
 | |
22:39 26/09/2005 ע"י: nafcha |
2,707 |
14 |
פיינט האבן א דיין!!!!!!!!!!!!!!????????? מחבר: nafcha |
 | |
17:52 26/09/2005 ע"י: dtrbky |
2,803 |
2 |
900th Anniversary of Rashi´s Death מחבר: dtrbky |
 | |
04:33 26/09/2005 ע"י: gishmoker |
3,181 |
17 |
עפארדעבל פורניטשער מחבר: פעדעקס |
 |  |
01:22 26/09/2005 ע"י: זארעכפעפער |
2,322 |
15 |
ביז 120 יאר! מחבר: mefikel |
 |  |
00:08 26/09/2005 ע"י: זארעכפעפער |
4,260 |
28 |
...........איך זיך דיך!!!!!!!!!......... מחבר: יענטאאש |
 | |
19:21 23/09/2005 ע"י: lipagr8 |
1,209 |
0 |
אפליקאציע פאר א זיץ אין שיל מחבר: lipagr8 |
 | |
12:38 23/09/2005 ע"י: mates1 |
2,796 |
4 |
True Telephone conversations מחבר: dtrbky |
 | |
09:59 23/09/2005 ע"י: yingatchbp |
2,976 |
16 |
ק.נ.א. באריכט - האריקעין ריטא מחבר: yingatchbp |
 |  |
02:44 23/09/2005 ע"י: זארעכפעפער |
2,338 |
13 |
וואס איז די גרויסע פראבלעם? נעם א סידור מחבר: קרעמער |
 | |
01:57 23/09/2005 ע"י: nafcha |
2,964 |
19 |
א קורצער איבערבליק אויף אונזער פארעם מחבר: זארעכפעפער |
 | |
01:29 23/09/2005 ע"י: lipagr8 |
1,513 |
0 |
די נייע רעבישע קארס מחבר: lipagr8 |
 | |
01:25 23/09/2005 ע"י: yankees |
2,049 |
1 |
וואס מיינט א כשר'ע מואווי? מחבר: לאוולי |
 | |
00:19 23/09/2005 ע"י: dtrbky |
1,945 |
2 |
Save A Penny Or Two On Gas מחבר: dtrbky |
 | |
00:16 23/09/2005 ע"י: dtrbky |
1,953 |
5 |
שמע ישרא' אין סידור מחבר: dtrbky |
 | |