|
|
הודעות
|
|
|
עדכון אחרון
|
צפיות
|
תגובות
|
נושא |
|
|
03:39 14/06/2006 ע"י: נויעכקאטצ |
1,476 |
0 |
נויעך קאטץ - א גלגול פון זארעכ הכ"מ מחבר: נויעכקאטצ |
 | |
23:57 13/06/2006 ע"י: SINGER_73 |
3,165 |
5 |
וואס נאך קען איך טון אין די עליוועיטאר? מחבר: 3x0 |
 | |
23:34 13/06/2006 ע"י: התאחדות |
2,211 |
3 |
ברעקינג: דער דיין טוהט תשובה!!! מחבר: דיפלאמאט |
 | |
23:28 13/06/2006 ע"י: cano |
2,844 |
7 |
ספעציעלע רינג-טאון פאר בחורים? מחבר: קרעמער |
 | |
21:00 13/06/2006 ע"י: קרעמער |
2,101 |
2 |
דאס שאפן פון די תקנות מחבר: יאנאש |
 | |
20:28 13/06/2006 ע"י: יין_שרף |
2,184 |
0 |
* * * ברעיקינג: די קרעטשמע אין ערכאות! * * * מחבר: יין_שרף |
 | |
20:08 13/06/2006 ע"י: 3x0 |
2,145 |
1 |
פארוואס זמן מתן תורתינו? מחבר: cano |
 | |
06:59 13/06/2006 ע"י: קרעמער |
2,746 |
2 |
ביר: געזונט אקעגן יענע מעשה! מחבר: קרעמער |
 | |
05:07 13/06/2006 ע"י: שלמה_זלמן |
2,877 |
9 |
וואס טיט איר אין אזא פאל? מחבר: ווארצל |
 | |
04:15 13/06/2006 ע"י: עולם_2 |
5,073 |
27 |
מיין שוואגער שרייט אויף מיך...... מחבר: יענטאאש |
 | |
|
01:56 13/06/2006 ע"י: קרעמער |
11,535 |
113 |
'ברוך הבא' אשכול - פאר אלע נייע באזוכערס מחבר: זארעכפעפער |
 |  |
01:20 13/06/2006 ע"י: יענטאאש |
3,189 |
12 |
פאול: פריוואטע אשכולות פון ניק צו ניק? מחבר: יענטאאש |
 | |
00:12 13/06/2006 ע"י: אגודיסט |
1,074 |
0 |
קידוש השם און די Daily News מחבר: אגודיסט |
 | |
18:51 12/06/2006 ע"י: יענטאאש |
2,697 |
11 |
מיין ברודער שעלט..... כ'האב אים צוגעפיקסט... מחבר: יענטאאש |
 | |
18:42 12/06/2006 ע"י: יענטאאש |
2,332 |
1 |
ביטע צוריק גיין אין די ראמען מחבר: kraitchmer |
 | |
16:41 12/06/2006 ע"י: SINGER_73 |
2,721 |
5 |
יענטאש שיסט באטלעך פאר כעס! מחבר: גרויזאמער |
 |  |
08:54 12/06/2006 ע"י: משנה_למלך |
5,382 |
33 |
= = = = בילדער פון יציאת מצרים = = = = מחבר: משנה_למלך |
 |  |
00:11 12/06/2006 ע"י: סאכדעס |
2,763 |
8 |
איך האב געהאלפן שטופן סאכדעס'ן מחבר: גרויזאמער |
 | |
23:00 11/06/2006 ע"י: kraitchmer |
2,196 |
1 |
כסדום היינו לעמורה דמינו מחבר: א_משכיל |
 | |
22:08 09/06/2006 ע"י: איך_הער |
2,643 |
6 |
קיקט איר איבער אייער תגובה נאכן דריקן שלח תגובה? מחבר: 3x0 |
 | |
19:56 09/06/2006 ע"י: טאגליכט |
2,865 |
13 |
פאקעט פיסי אדער פאלם? מחבר: יאגעלע |
 | |
18:50 09/06/2006 ע"י: סאכדעס |
3,087 |
13 |
**אסיפת הקהילה** מחבר: יענטאאש |
 | |
06:18 09/06/2006 ע"י: kraitchmer |
3,268 |
0 |
תקנות הקרעטשמע - עצה טובה מחבר: kraitchmer |
 | |
06:05 09/06/2006 ע"י: יענטאאש |
2,271 |
4 |
נאט אייך פון וואס צו רעדן מחבר: יאנאש |
 | |
05:54 09/06/2006 ע"י: אבזרווירער |
2,218 |
1 |
וואס דארף איך באמת יעצט טוהן מחבר: עולם_2 |
 | |
05:38 09/06/2006 ע"י: יאנאש |
2,931 |
10 |
נעגעל פין די פיס? מחבר: anhabenson |
 | |
|
03:31 09/06/2006 ע"י: עולם_2 |
2,413 |
4 |
סעלפאון'ס אין שפיטעלער אדער דאקטער אפיסעס מחבר: 3x0 |
 | |
20:48 08/06/2006 ע"י: קרעמער |
5,823 |
20 |
אנאליזירונג מחבר: קרעמער |
 | |
01:28 08/06/2006 ע"י: cano |
2,508 |
7 |
ווען שערט איר זיך? מחבר: 3x0 |
 | |
00:26 08/06/2006 ע"י: גראף |
2,515 |
5 |
hey guys, long time no see מחבר: גראף |
 | |
03:47 07/06/2006 ע"י: משנה_למלך |
2,476 |
3 |
געבוירן מיט 2 לינקע הענט... מחבר: קרעמער |
 |  |
23:22 06/06/2006 ע"י: Konyak_101 |
1,986 |
1 |
John Faso to run on GOP ticket for governor מחבר: Konyak_101 |
 | |
05:46 06/06/2006 ע"י: יגרסהדותא |
2,547 |
5 |
איך גלייב נישט וואס איך זעה מחבר: יגרסהדותא |
 | |
04:32 06/06/2006 ע"י: משנה_למלך |
2,464 |
9 |
פרעסטאראנט אדער קרעטשמע מחבר: קרעמער |
 |  |
00:19 06/06/2006 ע"י: cano |
11,533 |
56 |
זאכן וואס איך וויל וויסן מחבר: gishmoker |
 | |
00:13 06/06/2006 ע"י: קרעמער |
3,097 |
6 |
לאזט פארמאכט די רבינו תם'ס! מחבר: קרעמער |
 | |
21:50 05/06/2006 ע"י: קרעמער |
3,013 |
15 |
איך גלייב נישט וואס איך זעה... מחבר: קרעמער |
 |  |
21:43 05/06/2006 ע"י: סאכדעס |
2,004 |
2 |
מעמד הלוי' וההספדים מחבר: סאכדעס |
 | |
21:40 05/06/2006 ע"י: קרעמער |
3,781 |
16 |
שאלה אויף די וואך: לך לך. מחבר: gishmoker |
 | |
18:46 05/06/2006 ע"י: אנאליזירער |
1,930 |
3 |
פארום פאר גרעפיק און דעזיין מחבר: אנאליזירער |
 | |
05:48 05/06/2006 ע"י: קרעמער |
3,594 |
12 |
וואס מיינט "זשאלעווען" מחבר: שלמה_זלמן |
 | |
20:44 01/06/2006 ע"י: kraitchmer |
2,125 |
0 |
דער גאנצער עולם געלאדענט מחבר: kraitchmer |
 | |
19:01 01/06/2006 ע"י: סאכדעס |
6,669 |
35 |
***פוירסט קרעטשמע עניווערסערי!!*** מחבר: יענטאאש |
 |  |
18:32 01/06/2006 ע"י: קרעמער |
5,224 |
11 |
איר קענט נאך ציילן ספירה מיט א ברכה? מחבר: 3x0 |
 | |
15:46 01/06/2006 ע"י: גרויזאמער |
2,946 |
6 |
איך האב געמאכט יאנאשס טאג מחבר: גרויזאמער |
 | |
08:42 01/06/2006 ע"י: הצלה2006 |
2,407 |
3 |
רבותי מיר גייען צו עקסערסייז! בנערינו ובזקיננו מחבר: כרעמער |
 | |
05:41 01/06/2006 ע"י: קרעמער |
7,887 |
45 |
היום ................ לעמר מחבר: 3x0 |
 | |
03:43 01/06/2006 ע"י: 3x0 |
4,357 |
24 |
רויטע אשכולות מחבר: 3x0 |
 | |
20:19 31/05/2006 ע"י: jewboy |
3,348 |
9 |
מיין באזוך אין ארץ ישראל מחבר: טאגליכט |
 | |
19:01 31/05/2006 ע"י: סאכדעס |
3,643 |
4 |
וואס איז דיין פערסאנאלעטי טייפ מחבר: טאגליכט |
 | |