בית פורומים היימישע קרעטשמע

Penney stocks

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/7/2005 23:57 לינק ישיר 
Penney stocks



I personally made a lot of money from penny stacks,





If you are interested I will post the company's I believe will go up in a short period of time







תוקן על ידי - dtrbky - 14/07/2005 23:57:39



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2005 06:12 לינק ישיר 

איך ווייס נישט וויפיל געלט איר האט געמאכט דערויף - הרב דטרבקי - אבער דאס איז זיכער אז איר קענט אפילו נישט אויסלייגן ווי געהעריג די ווערטער "פעני סטאקס"

עס ספעלט זיך: PENNY STOCKS



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2005 18:19 לינק ישיר 

I'll tell you:

I bought ''MWD'' may 28 for $.80 and new its $1.01
I bought ''SVYR'' June 6 for $.10 and new its $0.24


And many more


http://www.marketwatch.com/tools/quotes/intchart.asp?symb=SVYR&siteid=mktw&time=7&freq=1&comp=&compidx=aaaaa%7E0&compind=&uf=0&ma=&maval=&lf=1&lf2=&lf3=&type=2&size=1&txtstyle=&style=&submitted=true&intflavor=basic&origurl=%2Ftools%2Fquotes%2Fintchart.asp




תוקן על ידי - dtrbky - 18/07/2005 18:25:45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2005 19:25 לינק ישיר 

"BPTR"

on 7/21/05 the ask price is $0.86

i think it will go up to $2.50 - $2.80


[email protected]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2005 00:30 לינק ישיר 

"buks"

on 7/26/05 you can buy it for $0.62

i bilive it will go up to $1.60-$1.80


[email protected]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2005 03:10 לינק ישיר 

נאו עפענס דטרבקי, אבער פרוביר אונז צו מאכן עפעס לעבעדיג



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-27/7/2005 05:33 לינק ישיר 

איך האב היינט געהאט די זכי' צו רעדן מיט הרב דטרבקי אויפן טרייבל, און ער האט מיר געזאגט אז ער האט שוין פארדינט הערליכע טויזענטער פון אט די פעני סטאקס!

מאכט נישט קיין ליצנות פון מיינע ידידים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > Penney stocks
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext