בית פורומים היימישע קרעטשמע

מזל טוב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/9/2005 12:24 לינק ישיר 
מזל טוב

מזל טוב פאר אונזער מנהלים
קרעמער
יענטאאש

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=783413&whichpage=18



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/9/2005 12:27 לינק ישיר 

ברוכים תהי' מהיכי תיתי.

איך ווייס נישט אויף וועלכן עק וועלט איר וואוינט, אבער ביי מיר איז יעצט פאר האלב זעקס... וואס טוט איר דא אזא צייט?

יישר כח פארן אונז אויפנעמען אזוי ווארים דארט אין חדשות אנ"ש, אנדערע האבן זיך נישט וואוסנדיג געמאכט פון אונז...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/9/2005 12:29 לינק ישיר 

עפעס שטימט מיר נישט דא. דער אשכול איז געעפענט געווארן פיר מינוט צוריק, און עס פארמאגט שוין פינעף און צוואנציג צפיות... עס איז יעצט נאכנישט האלב זעקס פארטאגס... וועלכע סארט מענטשן אדער רוחות גאר דרייען זיך יעצט דא. און פארוואס דער אנדערער אשכול וואס איך האב געגרינדעט צען מינוט צוריק האט נאר איין צפיה, און דאס איז פערצופאל פון מיר אליין?

איך ווינדער זיך אויב מהיכי תיתי אליין האט געקליקט פינעף און צוואנציג מאל אויף זיין זעלבסט געגרינדעטן אשכול...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/9/2005 12:38 לינק ישיר 

קרעמער
איך בין פשוט א נאכט פויגל
אוי וואס האסטו געזאגט עס איז שוין האלב זעקס מ'דארף שוין גיין שלאפן נאך א האלבע שעה

תוקן על ידי - מהיכי_תיתי - 06/09/2005 12:45:46



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/9/2005 12:58 לינק ישיר 

נאכט פויגל? עפעס איז פויגלדיג מיט דיר... איך האב שוין געהערט פון "היידפארק עדיקשען" אבער מיין שלאף איז וויכטיגער פון דעם... (איך שטיי נאר אויף פריה צוליב א סיבה...).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/9/2005 16:34 לינק ישיר 

גוט מארגן שוין שוין אויפגעשטאנען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > מזל טוב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext