בית פורומים היימישע קרעטשמע

ביזטו נאך דא???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/12/2005 20:47 לינק ישיר 
ביזטו נאך דא???

אזוי ווי דא אין קרעטשמע דרייען זיך אריין און ארויס קיין עין הרע היבש אפאר מנינים יודן, צווישן זיי א שיינע צאל וואס פארמאגן איינס אדער מערערע ניקס, נאר אדער האבן זיי נישט קיין צייט צו שרייבן אדער האבן זיי נישט וואס צו שרייבן.

האב איך געוואלט בעטן פון אלע חשובע ניקס וואס קומען אריין אין דעם אשכול צו דרוקן אונטן שלח תגובה, און אויספילן די נאמען און פעסווארד, און ביי הודעה זאל מען אריין שרייבן עניטינג וואס איז אויסגעהאלטן לפי תקנת הקרעטשמע.


און איינוועגס וועט דעס אפשר קענען דינען אנשטאט אדער אזויווי א פרי חנוכה צוזאמקום פאר אלע חשובע שרייבער.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/12/2005 21:07 לינק ישיר 

כ'מיין אז איך בין דא...

................



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:13 לינק ישיר 

RebMechel
********
עניטינג וואס איז אויסגעהאלטן לפי תקנת הקרעטשמע

Now what???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:18 לינק ישיר 

i am here what sould i do now?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:30 לינק ישיר 

glad to be here



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 21:30 לינק ישיר 

איך בין אייביג דא, רואה ואינו נראה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/12/2005 21:31 לינק ישיר 

זינט מען האט מיר אויפגענומען אלס מנהל משנה אין א דערנעבנדיג פורום (בחדרי חרדים משפחה אידיש) האב איך שוין נישט אזויפיל צייט, אבער איך פרוביר שטענדיג מיטצוהאלטן אלע אשכולות דא וואס זענען אייביג אייביג מער ווי אינטערסאנט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:32 לינק ישיר 

איך ווייס נישט אויב איך האב דא רשות כתיבה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:34 לינק ישיר 

איך טראכט שוין לאג צו מיר וואס איך זאל שרייבן. יישר פארן ארויסהעלפן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 21:37 לינק ישיר 

always reading your stuff, never writing



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:37 לינק ישיר 

גם אני מצטרף: איך בין דא!

[באזוכט מיין פורום "ידיעות", http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=16206 און לאזט איבער אייערע פיסטריט].

תוקן על ידי - אבזרווירער - 20/12/2005 21:37:32



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 21:42 לינק ישיר 

יא איך בין נאך דא איך נאר אביסל מער פארנומען ווי געווענליך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:50 לינק ישיר 

יא חברה, דער קרעטשמער איז אויך דא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 21:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

העלאו.

דא בין איך!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 21:58 לינק ישיר 

.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-20/12/2005 22:41 לינק ישיר 

איך שרייב ווייניג ,
איך ליין אבער אייביג ,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ביזטו נאך דא???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext