בית פורומים היימישע קרעטשמע

זינט די נייע אויפנאמע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/1/2006 23:58 לינק ישיר 
זינט די נייע אויפנאמע

יאך בין געווען צורודערט נאך וואס יאך האבע באקומען די משרה איבער די נייע קרעטשמע, יאך האבע געמיינט אז יאך על ביזי זיין פון אינדערפרי ביז אויפדערנאכט, מיט ענפערן שאלעס פאר די גאנצע שטאט, אבער לדאבוני הרב, זעה איך אז סיז נישט געפערליך, נישט נאר אז דער עולם איז נישט אין שטאט, נאר אפילו מ'קומט שוין נישט אינמיטן די ארבעט כאפן א גלעזל שנאפס, אוי וויי ווי בין איך.

רבותי נעמט די מוט און שרייבט וויפיל ס'לאזט זיך, וואס מ'עט דארפן מעקן, על יאך שוין מעקן, זארגט נישט.

יאך עט ווען געקענט באשטיין אז דער עולם אלעמאל וואס מ'טרעט אריין אין די קרעטשמע, זאל מען איבערלאזן א לחיים טאקע אין דעם דאזיגן אשכול.

ייש"כ למפרע

תוקן על ידי - התאחדות - 12/01/2006 23:58:58



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/1/2006 03:15 לינק ישיר 

לחיים
לחיים טובים ולשלום



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/1/2006 10:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

פירשט מזל טוב פארן ארויפגיין אויבן אן, שפיר עס אביסל

און דערנאך לחיים לחיים, שניהיה לראש ולא ל....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/1/2006 19:23 לינק ישיר 

זינט די נייע אויפנאמע.............


























































זעהט מען דיר שוין נישט דאהי

תוקן על ידי - יאנאש - 23/01/2006 19:23:13



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2006 23:00 לינק ישיר 

ביטע זיך קויפן נייע ברילן ערעב (איך געדענק שוין נישט ווער דאס איז געווען סארי)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/1/2006 01:40 לינק ישיר 

ביטע פארשטיין ר' התאחדות, ער איז פארנומען מיט זיין שמחה... נישט קיין קלייניגקייט צו באקומען א נייע ניכטע.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > זינט די נייע אויפנאמע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext