חזזנט.
דער פארום, "לשמוע אל הרינה" איז מיר אנטפלעקט געווארן ערשט מיט עטלעכט וואכן צוריק, און פון דעמאלט אן, לאז איך נישט א דורך קיין טאג, אן קיין וויזיט אינעם. דער פארום איז ממש מעין עולם הבא.
איך האלט אין איין אריין גרובן אינעם, און געפון, אן קיין סוף אויסערגעווענלעכע אוצרות. ס'איז איינס פון די בעסטע פארום'ס אויפן הייד פארק, וועלעכע פירט זיך אויף א הויכן ניווא.
חזזנט, איך האף אז איר קאנט אידיש און פארשטייט וואס כ'האב דא געשריבן, אויב חלילה נישט, וועל איך דאס מאכן בקיצור אויך אויף העבעאיש:
הפורום שלכם, אותו גיליתי רק לאחרונה, הוא בין המעולים הקיימים ה"הייד פארק" אני מבקר בו מידי יום ונהנה משפע המידע והחומרים המקצועיים והנהדרים המצויים בו.
כה לחי.
|
|