בית פורומים היימישע קרעטשמע

תפוזים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/3/2006 15:22 לינק ישיר 
תפוזים
מצורף קובץ

תפוזים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2006 19:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

און דא בילד פון תפוחים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2006 22:01 לינק ישיר 

צוריק מיט עטלעכט טעג האב איך געליינט, אז דער לאנדווירשאפט-מיניסטעריום פון ישראל
האט לעטסנס דערפינדן א ניי סארט מאראנצן, וועלעכע האבן אין זיך מאטעריעס וואס
געפונען זיך אין טאמאטן, און האבן א ספעציעלער טעם.

פון דרויסן זען זיי אויס ווי מאראנצן, פון אינעווייניק רויטלעך און דער טעם איז גאר אנדערש,
א טעם גן-עדן. איך פערזענלעך, האב זיי נאך נישט געזען . כ'וואלט שוין זייער געוואלט מאכן
איבער זיי "שהחינו".




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2006 13:08 לינק ישיר 

תפוזים ולימון

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-5/3/2006 20:14 לינק ישיר 


jewboy;






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2006 13:23 לינק ישיר 

תפוחים




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > תפוזים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext