בית פורומים היימישע קרעטשמע

גייט טאקע רעגנען היינט אדער מארגן???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/3/2006 19:11 לינק ישיר 
גייט טאקע רעגנען היינט אדער מארגן???

געווענליך ווען איך מאך א קאר וואש אויף מיין קאר, פאלט א רעגן (אדער שניי) און די נעקסאטע פיר און צוואנציג שעה.

איך קים יעצט צוריק פון א קאר וואש, העמיר זעהן ווען עס גייט רעגנען.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-9/3/2006 00:25 לינק ישיר 

איך ווייס נישט אויב די האסט שוין געהערט א מאל פין אזא מין זאך

http://www.weather.com/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/3/2006 23:00 לינק ישיר 

יאך זעה אז דו ביסט נישט געווארן אויסגעשפילט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2006 19:12 לינק ישיר 

דער גרויסער גארנישט האט געמאכט א קאר וואש. דאפסט פרעגן א שאלה צו דו מעגסט, ביסט א חב לאחרים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/4/2006 19:52 לינק ישיר 

שנאפס;

וועלקאם בעק, לאנג טיים נאו סי, איך האב שוין גע'דאגה'ט אז דו ביסט חמץ'דיגע שנאפס און מען האט דיר אויסגעטרונקן אדער גאר פארקויפט

דריי מאל גארנישט;

אין די טעג צווישן פסח און שבועות וויל איך דיר בעטן צו מאכן א קאר וואש יעדן טאג, אזוי ווי עס איז באקאנט פון ספרים אז די רעגן פון יענע טעג זענען "גשמי ברכה" (מיר וועלן אפילו מאכן אן אפיל צו באצאלן די האנט קאר וואש).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/4/2006 23:24 לינק ישיר 

וויפיל געלט איז שוין אריין געקומען?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > גייט טאקע רעגנען היינט אדער מארגן???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext