שנאפס דו האסט דאך יא מיין אישית... נו שיק עס מיר אריין.....
קרעמער, איך פארשטיי נישט וואס דו רעדסט הערשט יעצט האב איך זיך געשריבן צו דיר , און גארנישט הייזעריג אלעס זעט אויס פיין, אפילו גענוצט די קליינע אויתיות......
שיעור [נישט] פארגעסן,,, פאר ווער עס דארף מיין אימעיל....... אופס פון וועלעכן ניק ??
תוקן על ידי - משנה_למלך - 16/03/2006 4:43:19
|
|