בית פורומים היימישע קרעטשמע

ביטע צוריק גיין אין די ראמען

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/6/2006 00:18 לינק ישיר 
ביטע צוריק גיין אין די ראמען

ביטע נישט סתם אנהויבן אשכולות אן קיין זין, אויב איז די מעשה אמת, הרי טוב, סתם אויפטראכטן מעשיות על לא דבר, נאר אויף זיך צו רייצן, איז נישט אויסגעהאלטן, ביטע אונז נישט ברענגן צו מעקן אשכולות.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2006 18:42 לינק ישיר 

דיסקלעימאר און אנטשולדיגונג!

לכבוד אלע חשובע תושבי הקרעטשמע.

איך וויל בעטן אנטשולדיגונג פונעם חשובן עולם און בפרט פון די חשובע מנהלים (דו וואס זענען קעגן די ערליי אשכולות....) אויב מאנכע זענען צומישט געווארן פון דעם צודרייטן שמועס וואס איך האב דא פאראורזאכט. לויט ווי אנדערע האבן שוין אנגעמערקט און פארשטאנען, און ווי איך האב דאס שוין אליינס ברמיזה ארויסגעברענגט, איז דאס בלויז געווען צו פראוון מיין פוינט פון דעם אשכול
http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1948407 און אין א בחינה פון 'עם עקש תתפתל'.

מיט אנטשולדיגונג, יענטאאש ראה"ק.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ביטע צוריק גיין אין די ראמען
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext