בית פורומים היימישע קרעטשמע

Instructions

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/8/2006 20:57 לינק ישיר 
Instructions

ווער ס'קען זאל ביטע מסביר זיין וויאזוי די נייע קרעטשמע ארבעט, וויאזוי שיקט מען א הודעה ? וואס מיינען די אלע העברעאישע Options ביים שיקן א הודאה, א.א.וו. איך האב געמאכט א קורצן סטאפ דארט היינט און אנטלאפן מיט די נשמה אין די הענט זייענדיג אינגאנצען דערשראקן פון די אלע העברעאישע קאוד טערמינען וואס איך הייב נישט אן צו פארשטיין זייער באדייט,



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/8/2006 23:28 לינק ישיר 

The first time i was there i dident like the whole format
I never went back to look, plus there is no one there either
... so now we are left with 2 dead places...nice work



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > Instructions
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext