בית פורומים היימישע קרעטשמע

חנוכה אין שטעטל...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/12/2010 18:42 לינק ישיר 
חנוכה אין שטעטל...

לכבוד חנוכה ברענגען מיר אייך פאר א "טריפ" קיין אלטשטאט, געט נאר א קוק אויף די קליינע הייזעלעך, איינגעפאלענע געסעלעך, און בלינצעס-דיגע אדווערטייזמענט וואו אונזערע עלטערן זענען געווען סטאנציאנירט איידער די דריטע וועלט-נחמה.

אוי וויי פעלץ, מיין שטעטעלע פעלץ, מיין שטיבאלע דארט וואו איך האב מיינע ליידיגע צייט פארבראכט....

נו, וויאזוי זעט אייך אויס חנוכה אין שטעטל?

געדענקט: דא טאר מען נישט קראסן די גאס, אויף די אנדערע זייט איז דא העפטיגע קריגערייען.... לאמיר בלייבן אין אונזער שטיל שטיבאלע, און נישט מיטגעשלעפט ווערן מיט די הייד-פארק אטמאספער.

א פרייליכ'ן חנוכה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/12/2010 19:41 לינק ישיר 

גרויזאמער גרויזאמער, וואו ביסטו?

דו וואלסט אוודאי געברענגט דיין חתימה "ס'איז דאך טויט דא את החי אנכי מבקש..."



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/12/2010 21:22 לינק ישיר 

ווער איז די דיסטריביוטער?

---
שמערי, נעקסטיים שרייב פון וואו דו האסט עס גע'גנב'ט, ס'געשטאנען אין די מעלות פאריאר פורים



תוקן על ידי צום_זאח ב- 02/12/2010 21:30:23




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > חנוכה אין שטעטל...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext