בית פורומים היימישע קרעטשמע

Site off-line

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/8/2011 13:22 לינק ישיר 
Site off-line

Site off-line

אינפארמאציע: אנטשולדיגט די אידישע וועלט פארום איז איצטערט פארמאכט, מיר וועלן אי"ה באלד זיין צוריק




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 13:52 לינק ישיר 

ארענדער זאגט אפאר שעה
ווען ענדיגט זיך די פאר שעה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2011 16:54 לינק ישיר 

וואס וועט זייין מיטן האריקעין?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 16:56 לינק ישיר 

פאר דעם האט ער עס היינט געטיהן אין נישט זונטאג



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 19:58 לינק ישיר 

איך האף אז ס'וועט זיך האבן געלוינט דאס ווארטן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 20:15 לינק ישיר 

דער אימעל האט געלויטעט אז עס וועט נעמען עטליכע שעה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 20:17 לינק ישיר 

יעצט מעלדט ער איז אונטער א שעה... סטעי טינט.
וואסי די פאני לאגא אויפן נייעם זייט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 20:22 לינק ישיר 

שמערי_בערי כתב:

וואסי די פאני לאגא אויפן נייעם זייט?
די לאגא האט געווינען דערקענסט עס נישט? מאשקע האט עס געמאכט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 20:35 לינק ישיר 

גייט די נייע פארום ניצן זייער טים?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 22:09 לינק ישיר 





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 23:32 לינק ישיר 

איך קען אינגאנצען נישט אריינגיין אין די נייע סייט, נאך איינער?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/8/2011 07:53 לינק ישיר 

פון די פאר שעה האלט מען שוין באלד ביי צוויי טעג, וואס וועט זיין דא, ווי וועט מען קענען זען נייעס וועגן די האריקעין
אדער איז עס שוין גאר אפן איך קען פשוט נישט אריינגיין

ביטע אפדעיטן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > Site off-line
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext