בית פורומים היימישע קרעטשמע

-ירושלים של מעלה -

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2006 06:14 לינק ישיר 

ברוכים הבאים ידידינו מאז ומקדם

הרב

נחום איש

גמ_זו!!!

יהא בואך לברכה

להרמת קרן

הקרעטשמע




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 07:24 לינק ישיר 

ברוך מחיה המתים

שלום עליכם ר' הוטקע !!!!!!!!!!!!!!
איך מוז דיר זאגן אז איך האב געוואוסט, איך בין געווען זיכער,אן קיין שום ספק, אז דו ביסט נישט סתם אזוי אנידער געגיינגען, ביסט נישט מער ווי ארויס אביסל אף א ליינגערע וואקאציא.
איך האב האס א גאנצע צייט געפילט אין הארצן אז דער רבי לעבט און לאכט און סי נישט מער ווי צייטוועליג, איך פרייד מיך אז הענדליך האב איך די זכיה צו זיך צוריק טרעפן מיטן רעבן,

איי ייא ייא   ווער האט געגלויבט?!


תאחדות;
איך פריי מיך זייער צו זעהן אז ס'איז דא דא אזא חאשיבער אינגערמן ווי אייך וואס ווייסט ווי אזוי צו מיר האב געבן דעם ריכטיגער 'כבוד' א דיינק אייך.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > -ירושלים של מעלה -
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.