בית פורומים היימישע קרעטשמע

פארוואס ברויך א מקוה קאסטן 2 דאלער

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/9/2005 01:06 לינק ישיר 

גישמאקער;

כמדומה דער אלף המגן אויפן מטה אפרים אין סי' תקפא ס"ק ק"ה ברענגט דאס קלאר אז ביים שערן זאל מען זאגן פארן שערער אז מ'זאל איבער לאזן די פיאות ווייל מיט דעם איז מען מקיים צוויי מצות ל"ת, עיי"ש

כ'דענק נישט פונקטליך וואס ער זאגט דארט קוק עס אליין נאך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/9/2005 07:00 לינק ישיר 

ראביי פעפער יו רייט,
איי סאו איט דיס וויק אין מטה אפרים (מאטטע עפראיעם)[

טענק יו עניוועי
עניטיים מיי פלעטשור



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/9/2005 15:29 לינק ישיר 

יענטאש:
וויפיל קאסט א מקוה ביי ענק ווי עס איז "'כטובל ושרץ בידו' א טאגטעגליכע זאך..."?
http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1434867



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-7/3/2006 22:31 לינק ישיר 

יעצט אז מיר האבן שוין דא א מקוה איד, אפשר קען ער אונז ענטפערן די אלע שווערע פראגעס איבער די מקוה?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/3/2006 00:30 לינק ישיר 

GISHMOKER
KRAMER
I WOULD SAY ITS VERY NICE TO TAKE A SHOWER IN THE MORNING
TRY IT
THE ZOHAR SAYS ALL THE PEOPLE
HAVE A CERTAIN UNPLEASANT SMELL IN THE MORNING
EXCEPT ELISHA
ELIYUHI HANUVI'S TALMID

I CANT START MY DAY WITHOUT A SHOWER
AND YES I CAN BE THE SAME COOL DUDE
EVEN IF I SHOWER IN THE YUNCHY NEBACHDIKA MIKVA
 WITH ALL THE TZIRIKGESHTANENE MIKVA GUYERS
 WHOEVER THINKS THAT TAKING A SHOWER AT HOME ONLY
 MAKES A BIT MORE UP TO DATE
IS ZAYER A KLEINER MOYACH

GUYS
?WANNA FEEL REALLY HOLY
COME TOIVEL WITH ME EVERY MORNING
I TOIVEL EVERY DAY AFTER MY WARM  SHOWER
WHERE I HAVE THE LUXURY OF SPLASHING ALL
OVER]
 WHICH I WONT DO AT HOME

IF YOU'D MEET BUSH IN THE MORNING
YOU'D TAKE A SHOWER
 ?SO WHATS WITH THE EIBISHTER

I THINK THE MIKVAS ARE IBERGETRIBEN
WITH THE MONEY
THEY SHOULD CHARGE LESS
&
OF COURSE THOSE GATES
ARE UNBELIEVABLE

IF I'D WIN THE LOTTO
I'D MAKE A MIKVA
WHERE YOU ENTER FREE OF CHARGE
&
YOU CAN BUY A TOWEL
&
SOAP FOR 50 CENTS
FROM A VENDING MACHINE



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2006 01:51 לינק ישיר 

מענין לענין באותו ענין,

ווי און ווער פארקויפט די אלע גוטע מקוה האנטיכער? איך האב געזען גוטע בלויע האנטיכער אין באבוב 48 ווער פארקויפט דאס?

א דאנק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2006 03:12 לינק ישיר 

TOTHETHING;

אויב האסטו גוט מדייק געווען אין מיינע רייד, האסטו באמערקט אז דאס ענין פון נישט נעמען א שאוער צופרי פארן דאווענען איז א הלכה זאך (פרעג דעם דיין), און האט גארנישט מיט "קליינקעפיגקייט".
 
פונקט ווי דיין זיך באנוצן מיט "קעפס לאק" האט גארנישט מיט "גדלות המוחין"... (איך מאך נאר א וויצל).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/3/2006 20:45 לינק ישיר 

KRAMER DEAR

THIS HALUCHA DOES NOT EXIST
I KNOW BURECHESHEM A LITTLE BIT OF HALUCHAS
IF YOU PROOF ME WRONG
YOU WILL GET A GREENA MENTCHALA
&
I WILL PERSONALLY WRITE
WITH MY OWN HANDS
IN THE BIGGEST LETTERS
IN RED
WITH GANZENFISALACH
"
" HATS OFF"


BUT YOU WONT PROOF ME WRONG
IN ANY HALUCHAS



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > פארוואס ברויך א מקוה קאסטן 2 דאלער
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.