בית פורומים היימישע קרעטשמע

וועלכע סודות באהאלט מען דארט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/9/2005 01:43 לינק ישיר 
וועלכע סודות באהאלט מען דארט?

איך האב מיר נארוואס אנגעשטויסן אין א פורום מיטן נאמען בחדרי חרדים משפחה
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/privetforum.asp?forum_id=13127
איז מיר סתם אינטערעסאנט צו וויסן פארוואס דער טיר איז דארט הערמעטיש פארשלאסן. וואס באהאלט מען דארט? מילא אז מען וויל נישט אז יעדערער זאל נעמען אנפירקלען די ווענט פארשטיי איך, אבער ליינען?
ווער עס ווייסט אביסל פון די סודות פון חדר בעט איך זאל מיר מיטטיילן, און אויב מעגליך זאל מען שטעלן א סעמפל וואס דארט ווערט געשריבן.
איי פארוואס בעט איך נישט קיין רשות? א גוטע קשיא, אבער איך גלייך צו וויסן פאראויס וואס איך וועל זיך דארפן אונטערנעמען כדי צו באקומען רשות. אויך איז מיר אביסל שווער צו גלייבן אז לאוולי זאל באקומען רשות...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/9/2005 00:46 לינק ישיר 

דער זעלבער פראגע האב איך אויף חדשות בית פאפא פון צדוק דער קאווע מאכער.



איך האב געבעטן רשות אריינצובליקן אבער איך גערדט צו דער וואנט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/12/2005 00:27 לינק ישיר 

התאחדות; וואס באהאלטסטו דא?

http://masoret.hevre.co.il/hydepark/privetforum.asp?forum_id=16194



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/12/2005 00:38 לינק ישיר 

אה יאך מיין אז דו פארשטייסט אז ווען דו קומסט צו מיר מיט א שאלע, ווילסטע דאך נישט אז די גאנצע דארף און קרעטשמע זאלן מיטהאלטן, סאו פארשטיי סיז דא נאך אנדערע וואס האלטן די סוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 00:45 לינק ישיר 

און וואס איז מען דארט עוסק?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/12/2005 01:26 לינק ישיר 

יאך האב דיר אקאורשט גענפערט מ'איז עוסק אין פריוואטע ענינים, אין די שאלעס יום יומי וואס קומט אריין צום דאיען שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 12:42 לינק ישיר 


דיין שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-20/12/2005 18:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קעניג




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וועלכע סודות באהאלט מען דארט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext