בית פורומים היימישע קרעטשמע

אין לנו מנהל (סליחות)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/9/2005 19:48 לינק ישיר 
אין לנו מנהל (סליחות)



אזויווי אונז האמיר נישט קיין עמטליכע מנהל יעצט, האב איך מיך געוואנדען צו איינע פון אונזרע פרישע שרייבערס, וואס עטץ וועט אלע מודה זיין אז ער איז ראוי לאותה איצטלא, צו ער וויל אנ-נעמען די פאסטן פון מנהל הפורם.

קוקטס וואס ער האט מיר גענטפערט.


בענעדיקט16
~~~~~~~~~~~
ליידער בין איך געצווינגן אפצוזאגן, צוליב די איינע סיבה:

איך זעה אז די לעצטע צוויי מנהלים זענען געפלויגן כמעט אזוי שנעל ווי זיי זענען אויפגענומען געווארן, און איך בין נישט גרייט צו ליידן אזעלכע בושות...
_______________





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 23:11 לינק ישיר 

נאך א מזל אז ער האט עס נישט אנגענומען ווייל ער איז שוין אזוי אויך אנטלאפן



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אין לנו מנהל (סליחות)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext