בית פורומים היימישע קרעטשמע

הילף פאר אידיש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/10/2005 21:13 לינק ישיר 

אקעי איך האב דאך אנגעהויבן אז איך האב ווינדאוס 2000



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/10/2005 22:47 לינק ישיר 

איך בין שוין אויסגעוואקסען ווין2000 אבער לכאורה דארפסטו טוען אזוי.
go to control panel, look for regional and language, go to the settings, try to Add Hebrew as new language to the system, if your version does not support Hebrew you might have to download it from microsoft.com website.
better yet upgrade to win XP, Hebrew works fantastic in it



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/10/2005 23:11 לינק ישיר 

אבער פארוואס דארף איך יעדעס מאל וואס איך עפן אויף מיין אימייל נאכאמאל גיין צו ENCODING און סעלעקטן היברו? זאל איך לייגן היברו פאר דיפאלט ביי קאנטראל פענל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/10/2005 23:14 לינק ישיר 

I did not read all the advice you got, so maybe someone said that already

at control panel - languages - advanced

you set there whic lang. to use for characters it does not recognise, set it to hebrew

maybe it will help

i use xp, so mabe it isnt in 2000



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/10/2005 23:40 לינק ישיר 

Like i said Win2000 is dificult. there is a hebrew version for win2000 that would solve this problem



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > הילף פאר אידיש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.