בית פורומים היימישע קרעטשמע

y is it dead in here

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/11/2005 22:11 לינק ישיר 

גרף (של...);

פריוואטע שאלות באלאנגן אין תיבה אישית. יישר כח.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/11/2005 21:30 לינק ישיר 

????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 02:39 לינק ישיר 

?Yanush, you are speachless
?????

! Chevre, we are getting there

!!!!!!!!!!

תוקן על ידי - mefikel - 21/11/2005 2:39:15



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 02:43 לינק ישיר 

מפוקל;

געטינג וועיר???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 16:23 לינק ישיר 

y do you think that im speachless



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 17:29 לינק ישיר 

cus u r not talking 4 a litl wile only riting symbols

tis is cald in anglish Speachless

Combrenda?



תוקן על ידי - mefikel - 21/11/2005 17:30:15



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 22:43 לינק ישיר 

איך האב נאר געוואלט פרעגן די זעלבע קשיא נאכאמאל, אבער איך האב נישט געוואלט ניצן די טמא'נע שפראך סאו האב איך נאר געלייגט עטליכע פון די (?????) פארשטאנטא?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2005 20:47 לינק ישיר 

רבותי! אויפשטיין!... כ'פארשטיי אז ס'איז א שטיקעל חגא היינט, אבער איך דארף נאכנישט דערלייגן געלט וועגן דעם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > y is it dead in here
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.