בית פורומים היימישע קרעטשמע

באצאלט יענעם'ס עלעקטריק ביל 7 יאר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/12/2005 18:14 לינק ישיר 
באצאלט יענעם'ס עלעקטריק ביל 7 יאר

ליינט און שטוינט:

http://wcco.com/topstories/local_story_333094344.html

===
איך קען א יונגערמאן וואס האט געוואוינט אין א דירה זיבן יאר און נישט געצאלט קיין איין "טעלעפאן ביל", ער פלעגט רעדן און רעדן אומגעשטערט, און ער ווייסט נאך אלץ נישט ווער עס האט באצאלט זיין ביל!

ער האט זיך אפגעהאלטן פון מופען אפילו, ווייל ער האט נישט געוואלט פארלירן די גוטע סערוויס!



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/12/2005 01:24 לינק ישיר 

אויך פונקט זיבן יאר?...
אגב איז גוט אז מען פעסט ארויף די גאנצע ארטיקל, ווייל שפעטער קען עס אויסגעמעקט ווערן פון די לינק. אזוי ווי איך האב שוין עקספיריענס.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > באצאלט יענעם'ס עלעקטריק ביל 7 יאר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext