בית פורומים היימישע קרעטשמע

שוין געהערט אמאל דעם אויסדרוק: נמאס?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/12/2005 00:52 לינק ישיר 

שוין, לאמיר אויך טרייען מיין לאק [אידיש: פרובירן מיין מזל]. סאכדעס'ל, מיר מיינסטו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2005 02:31 לינק ישיר 

שוין לאמיך אויך טרייען, סאכדעס'ל מיר מיינסטו יא ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/5/2006 18:45 לינק ישיר 

איך ברענג עס ארויף וועגן די שמועס דאהי,

http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=1&topic_id=1446621



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2006 04:52 לינק ישיר 

ווי לאנג זאל איך ווארטן, דו מיינסט מיר צי נישט ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2006 08:03 לינק ישיר 

hi kramer didnt see my name yet I no I its because I never wrote anything here but now I couldent hold myself not to write because I got in such shock seeing that you are having plans to retire.  
I am on hydepark just reading for a fue monthes already and I have to tell you this is the best forum on hydepark clean of all the junk with such cute articles and such achdus of the writers here and you are the best writer here in this forum so I guess we are going to loose the best of the best so please we are begging you dont give up please please please
p.s. the best for you is like naturlich said you have to have a time that you are here like this you  wont be so bored but please dont leave us


     



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2006 17:46 לינק ישיר 

אינאמת'ן אריין האב איך בכלל נישט געוואלט
זיך קימערן מיט דעם פויער האו עווער הי איז קאלט
אבער אויב וויל ער שטארק וויסען
און פון מיין אטענשאן געניסן
וועל איך איהם אהן מורא זאגן
איך מיין נישט דיר מעגסט קלאגן
נעקסטיים דארפסטו קיין שאלעס נישט פרעגן
נאר שרייבן אין די קרעטשמע מיט אנדערע וועגן
לאמיר דיין רייכע פעדער דא זעהן
אז מ'זאל נישט וויסען וואס מיט דעם פויער איז געשעהן
און איך וועל שוין מיין גראם אפשטעלן
אפילו סיטוט נישט יעדעם געפעלן
איך האב היינט ארבעט אהן א צאל
סיזאל שוין זיין שלום על ישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > שוין געהערט אמאל דעם אויסדרוק: נמאס?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.