בית פורומים היימישע קרעטשמע

ביזטו נאך דא???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/12/2005 16:15 לינק ישיר 

אויב א מענטש וואלט געקענט זיין אויף צוויי פלעצער אין די זעלבע צייט, וואלט איך דא געווען צוויי מאל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 20:27 לינק ישיר 

אויב מען האט נאר איין ניק איז גענוג צו שרייבן מיט דעם? אדער מען דארף עפענען נאך א ניק צו שרייבן צוויי מאהל?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-23/12/2005 00:17 לינק ישיר 

I try to be here



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2005 00:25 לינק ישיר 

bechosid
Oh I think bafore that you try to be a chosid



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/12/2005 07:53 לינק ישיר 

מיר טיען דא אסאך מאל פארוויילען
אבער מיר האבן ווייניג צי פארציילען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2005 19:56 לינק ישיר 

only riding I cant see my self writing here since I don't have any knolling other than well I am not gone say it if u recognize my name u already now it



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2006 17:01 לינק ישיר 

איך וויל מיך באדאנקען פאר אלע ניקס וואס האבן זיך אנגעשטרענגט און זיך געלאזט הערן דא.

איך האב באמת נישט געגלייבט אז איך וועל קענען אויפוועקן די ניקס וואס האבן שוין נישט געשריבן פאר אפאר חדשים.

א שיינעם דאנק, און א גוט שבת.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/1/2006 04:10 לינק ישיר 

Little pinky.....Here I am!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ביזטו נאך דא???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.