בית פורומים היימישע קרעטשמע

.... דער יונג געפעלט מיר נישט ....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/12/2005 21:12 לינק ישיר 
.... דער יונג געפעלט מיר נישט ....

וואס באהאלט ער דארטן פאר א שווארץ יאר ??

ער האט געלייגט א פייער דאאר און גארנישט קיינעם לאזט מען נישט אריין !!

פרטי רופט ער עס.

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/privetforum.asp?forum_id=16194





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 21:17 לינק ישיר 

שוין געווען דעריבער אן אשכול, ביטע מיר נישט אויסטוהן נאקעט ברבים.


http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1591845



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2005 22:31 לינק ישיר 

דאס איז נישט ממש פריוואט, איך האב יא רשות צו שרייבן אין דעם פארום, דאס איז ווייל איך קען זיך מיט התאחדות פערזענליך, דאס איז נאר פאר געוויסע חברים וואס קענען זיך פערזענליך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2005 00:04 לינק ישיר 

התאחדות אפשר קען איך דיך אויך

דו האסט גוגל טולק?
קען איך דיר שיקן אן אינוויטאציע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2005 00:14 לינק ישיר 

נישט קיין פראבלעם, שיק מיר אין אישית דיין נאמען, און יאך על דיר אריינרופן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > .... דער יונג געפעלט מיר נישט ....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext