בית פורומים היימישע קרעטשמע

I have a dream

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/1/2006 23:40 לינק ישיר 
I have a dream

http://video.google.com/videoplay?docid=909271404318673110&q=i+have+a+dream



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/1/2006 23:55 לינק ישיר 

רעב מעכל שלום
ערשטענס יישר כוח
צווייטנס מיר האבן שוין געגרינדעט א אשכול פאר וידיאו קליפס, ביטע דאס אריינשטעלן דארט.
נאדיר די לינק

http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1756787

תוקן על ידי - התאחדות - 17/01/2006 0:28:33



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/1/2006 00:48 לינק ישיר 

התאחדות, איך האב מעיקרא עס טאקע געוואלט לייגן דארט נאר איך האט געטראכט אז עס איז ענינא דיומא קומט עס אפשר דעם אויבן-אן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 00:55 לינק ישיר 

ר' מעכיל

איך ווייס נישט אויב עס איטערעסירט דיר, אבער איך בין אויף דיין זייט



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-17/1/2006 01:05 לינק ישיר 

whats up

איך מיין אז מען קען שוין מאכן א אויפשטאנד קעגן די מנהל-משנה....




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2006 01:07 לינק ישיר 

שוין ווילסטו מאכן א אויפשטאנד קעגן די נייע מנהל משנה, אדער קעגן די אנדערע מנהלי משנה?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-17/1/2006 01:57 לינק ישיר 

יישר כח ר' מעכיל

איר ווייסט אפשר אויב מארטין לוטער קעניג איז שוין אויפגעשטאנען פון זיין שלאף? האט ער זיך שוין פותר געווען דעם בייזן חלום?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > I have a dream
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext