בית פורומים היימישע קרעטשמע

ניק-בי-קרעטשמע-דחד-יומא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/2/2006 05:09 לינק ישיר 

יאנאש;

דא האסטו א העתקה פון דעם דיקשאנערי וואס איך נוץ געווענליך, ער טייטשט אפ דעם ווארט גאסיפ:
Rumor" or talk of a personal, sensational, or intimate nature".




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-27/2/2006 20:38 לינק ישיר 

דאס איז ווייל געווענליך איז א רומאר לשון הרע.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 05:30 לינק ישיר 

nick-bi-kraitchme-d'chad-yoma of today goes to SINGER_73



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/3/2006 18:24 לינק ישיר 

Thanks kramer,i am flattered...(did i spell right??) i thing so



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 18:29 לינק ישיר 

My goodness... " THINK SO" I  AM GOING BACK TO SCHOOL!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 19:05 לינק ישיר 

איר זעהט? אפילו איינער וואס קען א גוטן ענגליש, מאכט זיך אבער אז בשעת'ן שרייבן פארפארט דער פינגער אויפן נישט ריכטיגן קנעפל, ס'מאכט זיך ביי מיר, ס'מאכט זיך ביי דיר, ס'מאכט זיך ביי יעדן איינעם. מען ברויך נישט צוריקגיין אין שולע צוליב דעם.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/3/2006 19:37 לינק ישיר 

נמנו וגמרו, די ניק-בי-קרעטשמע-דחד-יומא פונעם היינטיגן טאג (י"ב אדר) איז:
אפשרלתקן



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/3/2006 19:48 לינק ישיר 

איך האב צו שנעל אוועקגעגעבן דעם היינטיגן טיטל, עס איז נאך דא א גרויס "קאמפעטישן" דערויף

דער צווייטער וועלכער איז נאמינירט פארן היינטיגן טאג איז: מכון_צדק



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/3/2006 19:50 לינק ישיר 

יאנאש האלט אז "אפשרלתקן" וועט זיך דא דרייען מער ווי "מכון_צדק"

האלט יאנאש אז די כבוד קומט פאר "מכון_צדק"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2006 17:53 לינק ישיר 

איך בין נאר דא היינט,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2006 18:30 לינק ישיר 

ניק-בי-קרעטשמע-דחד-יומא פונעם היינטיגן טאג - יום המיוחס - ערשטע יארטאג פונעם קרעטשמע, איז:

JOVVBOY

תוקן על ידי - kraitchmer - 29/05/2006 19:45:35



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-29/5/2006 18:36 לינק ישיר 

כאב געמיינט אז דא באקימט ערשט דעם צווייטען טאג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ניק-בי-קרעטשמע-דחד-יומא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.