בית פורומים היימישע קרעטשמע

זאכן וואס איך וויל שוין לאנג וויסן...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/2/2006 03:39 לינק ישיר 

יישר כח קושקע!
-----

נאך א זאך וואס איך וויל שוין לאנג וויסן:
פארוואס מוז "TOTHETHING" שטענדיג מאכן א TEST איידער ער שרייבט א תגובה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/2/2006 11:56 לינק ישיר 

Thank you Kishke, it is gevaldig, i didnt know about it (Y)a



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/2/2006 20:26 לינק ישיר 

TEST




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 20:34 לינק ישיר 

THE REASON IS
1.
SOMETIMES I WRITE A WHOLE MEGILA
&
WHEN I  SEND IT IT GETS ERASED
POSSIBLY BECAUSE I START WRITING WHILE
HADAF IS BITINA

2.
ALSO I DONT KNOW FOR SURE WHERE I CAN WRITE & WHERE NOT

THANKS FOR TESUMAT LEV


&
OF COURSE AGAIN
THE KRETCHMA IS THE BEST


.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/2/2006 21:05 לינק ישיר 

יישר כח "TOTHETHING/TEST" פארן מחזק זיין אין די ארבעט.

לאמיר דיר פרובירן ארויסהעלפן:

1) דא אין די קרעטשמע האט יעדער (כמעט) רשות כתיבה, אלזא וואס טויג דיר צו טעסטן כסדר? ובחנוני נא בזאת שטייט ביי מעשר.

2) ווען דו שרייבסט א לאנגע מגילה און דו פארכסט זיך אז עס וועט זיך אויסמעקן, טוה אזוי: קאפיר די גאנצע מגילה, און דאן דרוק שלח תגובה, אזוי אז אויב עס געשעט א פארלוסט און די גאנצע ארבעט גייט לטמיון, מאכסטו א רעכטן קליק און דו דרוקסט פעיסט און שוין. אויף דעם אופן וועסטו זיך נישט ברויכן איבערשטרענגן איבערצושרייבן די גאנצע מגילה, בזיעת אפך תכתוב על היידפארק שטייט נישט אין מיין תורה.

3) מעגסט פרובירן אראפצונעמען די CAPS LOCK פון דיינע אותיות.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > זאכן וואס איך וויל שוין לאנג וויסן...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.