אזוי מהיכי תיתי, לאז שוין זיין אזא שטיקל טעסט.
אוי יענטאאש'ל יענטאאש'ל א שאד כ'אב נישט רעאגירט אין צייט.באמת וויל איך שוין לאנג קאמפלימענטן דערויף נאר ...הדף בטעינה נא המתן...