בית פורומים היימישע קרעטשמע

קאמענטארן שאלות אויף דעם שיעור

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2006 20:52 לינק ישיר 

צוויי פרישע שיעורים




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2006 21:33 לינק ישיר 

דער דיין האט היינט פארגעלערנט:
סעיף א,
זאגט דער מחבר, אין קורין בתורה, מ'טאר נישט ליינען קיין קריאה, בפחות מעשרה, ווייניגער פון צען אידן, וויבאלד דאס האט א דין ווי סיי וואסערע דבר שבקדושה, גדולים, דארפן זיין בר מצוה, בני חורין, און נישט קיין קנעכט.

לכאורה מיינט דאס אז עס מוז זיין ביי אונז אין שטעטל צען אידן אויסער יאנאש...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/3/2006 05:14 לינק ישיר 


קרעמער;

סטעי אוט, די ווייסט אז איך האב נישט צופיל צייט איצט צו קאמפיינען, אבער איך לויף נאך אלס, צו ווערן ראש הקהל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 06:26 לינק ישיר 

ווער האט זיך געגלייבט אז נאך אזא לאנגע צייט זאל דער דאיען נישט אויפגעבן זיינע רצונות און צוריק צום שיערו, נאט איך שיערו לה' שיעור חדש




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2006 07:29 לינק ישיר 

יישר כח טאקע חשוב'ער דאיען פארן זיך נעמען די מיה פארצולערנען נאך א שיעור אין די סעריע פון שיעורי תורה אין די קרעטשמע, זאל דיר די זכות לימוד התורה דרבים באגלייטן בכל אשר תלך.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > קאמענטארן שאלות אויף דעם שיעור
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית חברה וקהילה המכילה פורומים פתוחים וסגורים של קהילות קטנות וגדולות בחברה החרדית. בוגרות סמינר, בוגרי ישיבות, פורומים לנשים בלבד ודיונים חברתיים פנים חרדיים.