בית פורומים היימישע קרעטשמע

"עיר אמעריקע" אראפ פון די לופט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/3/2006 21:28 לינק ישיר 
"עיר אמעריקע" אראפ פון די לופט


(OFF THE AIR זאגט זיך בעסער?)

יא, איר ליינט גוט, די ליבעראלע טאלק-שוי "עיר אמעריקע" וועט - לויט טייל - פארלירן איר סטאנציע אין ניו יארק סיטי, אזוי קוקט אויס פון דעם באריכט:

http://www.nypost.com/entertainment/60684.htm 

ביי ביי "על פרענקן", ביי ביי אלע אנדערע מכשפים און מכשפות דארט... ס'וועט זיך גארנישט בענקן נאך אייך.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > "עיר אמעריקע" אראפ פון די לופט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext