בית פורומים היימישע קרעטשמע

@@משלוח מנות איש לרעהו@@

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/3/2006 20:27 לינק ישיר 
@@משלוח מנות איש לרעהו@@

מען זעט אז עס ווערט שוין נאנטער און נאנטער צום גרויסן טאג.

היינט אליין האב איך שוין באקומען איין משלוח מנות אויף דזשי-מעיל, און א צווייטער האט זיך אפגעשמועסט מיט מיר אריבערצוקומען אום פורים מיט א משלוח מנות און כאפן אן "חייב איניש" טאנץ אזש עס וועט גיין אי"ה א ריח ניחוח.

יישר כח פון פאראויס פאר אלע, לייגט ביטע אריין ווי מער המן טאשן און ווי ווייניגער לופט.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/3/2006 21:37 לינק ישיר 

קרעמער;

די שלח מאנעס וואס די האסט באקומען אויף ג'מעיל, קענסטו מיר אפשר פארוועדן? (מען דארף אנפרעגן דעם דייען אויב מען איז יוצא די מצווה)




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2006 21:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דאס איז וואס "יאנאש" האב באקומען אויף ג'מעיל, איז דיינס שענער?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2006 00:09 לינק ישיר 

ממש די זעלבע ווי מיינע !!! מן הסתם האט יענער באשטעלט ביי א קאמפאני אז זיי זאלן אים צוזאמשטעלן אסאך משלוח מנות פון די זעלבע סארט, און ארויסשיקן צו אלע זיינע חבירים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > @@משלוח מנות איש לרעהו@@
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext